Familiebilde - Hva har dere i boksen?

51a7bed0-e9a8-ab64.jpg

Sort er det nye sorte :)

+1
 
Hoi, du har faktisk en Nixie Watch! Tøft!

Synes Nixie rør er tøft, har bygd meg ei bordklokke med Nixie rør og. I tillegg til tid så viser den dato og temperatur, har alarm og via ein optokobler kan alarmen brukast til å slå av eller på ting. Kan og koble til GPS eller mottakar for atomur slik at den alltid visar korrekt tid.
 
Boksen per idag, svært fornøyd med at fire går riktig så den femte måtte på armen idag
(tolker det dithen at det er god rotasjon i kombinasjon med manuell wind på et par av dem)
51a7bed0-fc62-3b87.jpg



Skal det til forandring så er det nok Sporken som sitter løsest, og den sitter ikke særlig løst :)
 
Siste tilskuddet er rålekker, adam, selv om jeg ikke er helt fortrolig med den på nato.

I min boks har det vært en runddans av dimensjoner siste året. Akkurat nå er jeg fornøyd.

IMAG0083-1.jpg


IMAG0085-1.jpg


Jeg skulle gjerne hatt en gmt master ii og/eller en dj ii, da jeg har funnet ut at fem klokker passer best for meg. Det får komme senere. Nå er flytting rett rundt hjørnet, og et stort hus skal fylles med nye ting. Godt det også :)
 
Her er samlingen sin ja, må si det er fire fra øverste hylle her!
Speedyen gjorde sig godt på lenke, får jeg bare hjem to nye endeledd og riktige baretter så er det nok slik den blir brukt.
 
Savner aktivitet i denne tråden. Jeg liker den godt. Ser at det er nesten et år siden sist, så jeg har tatt nytt familiebilde. Sånn så det ut i fjor sommer:

c9054d73.jpg


Vostok Amphibian (moddet), Omega cal 283, Seiko OM, Doxa 1200t Sharkhunter, Rolex Explorer II, Rolex GMT Master, Tudor Heritage Black Bay.

Og nå ser det slik ut:

477974B7-BB5E-4A7F-946B-8E333C3461FC-14331-0000057CCB7A773A_zpsbe54404f.jpg


Jeg har bestemt meg for å holde meg innenfor seks ur. Får vel satse på en gradvis og organisk utskifting av bakre rekke. Og bør vel opprette en tråd, for å blidgjøre @Moore. Men ser gjerne flere familiebilder i denne tråden! Veit at det har skjedd mye hos mange.
 
Redigert av en moderator:
Jeg tar utfordringen!

Beklager på forhånd for Parnisen nederst til venstre... Ellers er jeg ganske fornøyd!

20130601_101353.jpg
 
Jeg har bestemt meg for å holde meg innenfor seks ur. Får vel satse på en gradvis og organisk utskifting av bakre rekke. Og bør vel opprette en tråd, for å blidgjøre @Moore. Men ser gjerne flere familiebilder i denne tråden! Veit at det har skjedd mye hos mange.

Jeg tar utfordringen!

Beklager på forhånd for Parnisen nederst til venstre... Ellers er jeg ganske fornøyd!

Flotte samlinger, karer!

@Alinoe ; -alltid blid jeg.....:cool:
 
Redigert av en moderator:
Min samling

null_zpsfebc0d0a.jpg


Etter at jeg oppdaget TS ble jeg helt hekta og boksen ble fylt ganske kjapt. Alle klokkene foruten Tag Heueren er kjøp i år. Problemet er at jeg ikke får bruk alle så mye som jeg ønsker. Har en plan om å selge meg ned til ca 8-10 klokker. Keepere er øverste rekke fra venstre Shark Diveren, og Stargaten. Midterste rekke Hamilton, Kemmner, TS homage og Orient. Nederste rekke Seiko, Tag Heuer og BWAF. Resterende er til salgs, hint, hint..
 
Flotte samlinger, boys!
Bildet på min kommer, men ikke på et par måneder ennå. Først må min PP5980 komme hjem fra Sveits.


Men det er klart, samlingen jeg avbildet i august i fjor var nice!
 
Mange feite klokker her. Samlinga mi er ikkje like imponerande, men enn so lenge er den tilfredstillande for min del. Har fått inn Seiko spb001 og Longines Hydroconquesten i år og blir stopp i innkjøp ei stund no. Har for øyeblikket den komplette samlinga, men veit behovet for ei ny vil komme snikande etterkvart :)