Finner ingen feil på den jeg heller. Det skal være Maxi-Dials på LV. Dersom dette er fake så er det i såfall den beste fake jeg har sett. Jeg sammenliknet med min egen 16610LV og de er identiske foruten at den i annonsen er nyere enn min. Min klokke har ikke rehaut gravering ellers ser de helt like ut som sagt.
Det er ikke ofte jeg er skråsikker på noe, men denne gangen klarte jeg å tråkke i salaten....
Har nå gjort noe jeg burde gjort før jeg postet innlegget.... Sjekket opp i de to modellene jeg trodde var "blandet sammen"
Det som forvirret meg var at den annonserte klokken har den gamle kassen og skriften ROLEROLEX..... på innsiden.
Dette villedet meg til å tro at det var en dårlig kopi av den nye såkalte Hulken. Så feil kan JEG ta!!
Tar av meg hatten, buksa og hva det måtte være og biter i det sure eplet.
Beklager så mye!! Ikke minst til annonsøren........
Vil imidlertid fortsette på sonen og håper ikke denne glippen ekskluderer meg fra det gode selskap!!
Med alle de store og små variasjonene som finnes blant Rolex sine modeller er det fort gjort å gå seg vill, og det kan skje den beste
Da kan vi i alle fall slå fast at gitt tilgjengelig info ser klokken ut til å være original, og det er ingen grunn til å ikke kontakte selger dersom man er i markedet for en 16610LV