Fake på Finn

På generell basis er det veldig greit om man legger ved noen punkter med begrunnelse for hvorfor klokker mistenkes for å være falske.

Jeg klarer heller ikke å se hva som er galt med denne, men nå er det en stund siden jeg leste om 16610LV.
 
Klart den er fake, grønn bezel og altfor store visere og indekser!
 
Finner ingen feil på den jeg heller. Det skal være Maxi-Dials på LV. Dersom dette er fake så er det i såfall den beste fake jeg har sett. Jeg sammenliknet med min egen 16610LV og de er identiske foruten at den i annonsen er nyere enn min. Min klokke har ikke rehaut gravering ellers ser de helt like ut som sagt.:)
 
Det er ikke ofte jeg er skråsikker på noe, men denne gangen klarte jeg å tråkke i salaten.... :(
Har nå gjort noe jeg burde gjort før jeg postet innlegget.... Sjekket opp i de to modellene jeg trodde var "blandet sammen"
Det som forvirret meg var at den annonserte klokken har den gamle kassen og skriften ROLEROLEX..... på innsiden. :confused: :(
Dette villedet meg til å tro at det var en dårlig kopi av den nye såkalte Hulken. Så feil kan JEG ta!!

Tar av meg hatten, buksa og hva det måtte være og biter i det sure eplet.

Beklager så mye!! Ikke minst til annonsøren........

Vil imidlertid fortsette på sonen og håper ikke denne glippen ekskluderer meg fra det gode selskap!!
 
Med alle de store og små variasjonene som finnes blant Rolex sine modeller er det fort gjort å gå seg vill, og det kan skje den beste :)

Da kan vi i alle fall slå fast at gitt tilgjengelig info ser klokken ut til å være original, og det er ingen grunn til å ikke kontakte selger dersom man er i markedet for en 16610LV :)
 
Klokken på bildet er nok ikke fake. Har sendt en mail til selger, og den er fra dødsboet til hans mor...

AW:)
 
Hvilke år/type er den virkelige "Hulken"? Jeg har trodd alle LV har hatt dette kallenavnet...
 
No sweat :) Men bruk gjerne den egnede fake-tråden til klokker man er i tvil om, så får man nok raskt svar på om det er grunn til det :D
 
Auda.....

Takk for gode ord. Fremdeles litt forlegen her jeg sitter......

Mange som tror at 16610LV er en fake Rolex! (sikkert litt ugreit for de som eier en;)) Men svaret vedrørende klokken var såpass merkelig at jeg styrer langt unna iallfall.

AW:)
 
Mange som tror at 16610LV er en fake Rolex! (sikkert litt ugreit for de som eier en;)) Men svaret vedrørende klokken var såpass merkelig at jeg styrer langt unna iallfall.

AW:)

Kanskje greit at vi fikk litt fokus på den da....allikevel....men uansett så kommer jeg til å gå via fake-tråden neste gang jeg risler med sablene.... :p