Kom med kommentarer da
Hva er ikke bra?
Nja, av ting som ikke er bra så vil jeg feks si at den utgir seg for å være noe den ikke er. Og noe særlig mer enn det er vanskelig å si (jeg trenger ikke vite mer egentlig) basert på to bilder.
Og er vel strengt tatt ingen her som har sagt at er man fattig så er man fake, men heller at om man kjøper fake (les kjøper noe som utgir seg for å være noe det ikke er, uavhengig av om det er en god eller dårlig kvalitet) ja da er man falsk.
Blir litt som om jeg skulle gått på byen og utgitt meg for å være fastlege, og slengt rundt meg med det. Ikke for at jeg ville imponere noen selvfølgelig, men at jeg hadde tenkt å bli lege en dag. Og da kan jeg jo helt greit like godt bare si at jeg er det nå, og så når jeg om en 7-8 år faktisk ER lege, ja da vet jeg jo hvordan det er å "være " lege. Og hvis alle tror jeg er lege, da trenger jeg jo kanskje ikke engang bli lege da?.
Hvis du skjønner hva jeg mener ...?
Prøvde faktisk ganske lenge og holde meg for god for å komme med noen kommentar her (foruten popcorn hennvisning) ...men det skar seg gitt