Jeg er selvsagt ikke uenig med deg, og din analyse av hva fakes gjør er - om enn noe begrenset, nokså korrekt.
Problemet her er dog ikke hans ene post jeg sitert, men holdningen som skinner gjennom om du leser posten sitert under her, dette er klassisk selv-suggesjon for å underbygge og forsvare hvorfor man har fakes og hvorfor man kjøper dem fremfor originale (som i det store og hele bare koker ned til råd vs ikke råd).
La meg skyte inn noen kommentarer til vår fake-fremmende venn Dani under her:
Udokumentert påstand som ikke kan dokumenteres. I tillegg skinner det en viss misunnelse gjennom.
Og et lite hint; du stoler på "ekte samlinger" fra fake-forum ?
Virkelig ?
Påstanden din er også her udokumentert og grunnløs. Du aner ikke hvem som er her, og du aner ikke hvem som er der, du aner heller ingenting om kunnskapsnivået til folk her eller der - men du viser i det minste at du frekventerer mye fake fora.
Det er jo ganske åpenbart hva moral og etikk sier, synes du ikke ?
Siden når var tyveri ok? Svaret er aldri.
Både barn og kriminelle (som de er per definisjon) er nok dessverre involvert i fakes, lurer du deg selv til å tro noe annet får det stå på din regning.
Kilde:
https://iacc.org/about-counterfeiting/the-truth-about-counterfeiting.php
Så krille, jeg står ved min påstand enda, men hadde ikke tid i sted til å bygge opp et svar som begrunnet det hele.