Første unboxing på forumet

EUT

Medlem
28. okt. 2011
Innlegg
63
Prøver meg på en kjapp unboxing her, blir samtidig en test på tapatalk.

Måtte jo få tak i en SPORK før det ble for sent. Økonomisk som jeg er valgte jeg og spare litt på frakten ved og fordele kostnaden på flere klokker.

bc940395-d498-fbec.jpg

Hadde egentlig belaget meg på og betale toll på denne, men barneklokker er unntatt ser det ut for ;)

bc940395-d504-38fc.jpg


bc940395-d51e-5942.jpg


bc940395-d52e-1ed5.jpg


bc940395-d541-dbd6.jpg


Seikoene svarer helt til forventningene, men fikk et lite stikk av anger når jeg tok i Citizen klokka. Får justere lenka og prøve den litt og se om det går over. Noen med erfaringer med denne ?
 
Gratulerer. God følelse å pakke opp tre klokker?

Minutman er du smårasist eller er det sånn dere snakker på bøgda?;)
 
Gratulerer. God følelse å pakke opp tre klokker?

Minutman er du smårasist eller er det sånn dere snakker på bøgda?;)

Er det ikke slik at japse gjerne brukes om japanske produkter, men ikke personer? Kanskje bare en kortslutning som har skjedd i hodet mitt. Har alltid referert til sykkelen min som japse.
 
Er det ikke slik at japse gjerne brukes om japanske produkter, men ikke personer? Kanskje bare en kortslutning som har skjedd i hodet mitt. Har alltid referert til sykkelen min som japse.

Meget mulig. Bare fleiper med Minuteman.