Første SUB i hus! bilder :)

La meg fortelle deg en liten hemmelighet....

Jeg ville ut av miljøet en periode, orket ikke klokkestresset liksom....... Krav til dagens, unbox - greier og greier. Jeg gikk veldig inn i meg selv...... Forsøkte å finne roen, og fant ut at jeg bare skulle ha EN bra klokke til alt. Det var en HELT maken til din... Det sier vel alt.

(Det hører nok med til historien at første sprekken kom etter ca to måneder, og to måneder etter det igjen var jeg atter et horologisk vrak).

Pinsemenigheten, Hells Angels, Levende Ord, Sosialistisk Ungdom og Huseiernes Landsforbund. Det de har til felles er at det finnes eksempler på medlemmer som har kommet seg ut av miljøet.

Det har vi ennå ikke sett her på TS. Enten så er du inne og da er du inne 100%! Eller så er du ute, og da går du med Nixon!

Tidsonen, You can check out any time you like, but you can never leave!

Pinsemenigheten, Hells Angels, Levende Ord, Sosialistisk Ungdom og Huseiernes Landsforbund. Det de har til felles er at det finnes eksempler på medlemmer som har kommet seg ut av miljøet.

Det har vi ennå ikke sett her på TS. Enten så er du inne og da er du inne 100%! Eller så er du ute, og da går du med Nixon!

Tidsonen, You can check out any time you like, but you can never leave!

Arild da? Han forlot oss vel?

Gratulerer. Det der er en klokke som jeg liker utrolig godt synes er drit fin, men ikke har helt turt å sette opp på ønskelisten. Får litt guilty pleasure følelse av den.:)

@Mathfjeld: Arild holdt seg vel ikke menge timene borte. Og hva var dette med å max kjøpe en seiko?:p

Det morsomste/kjipeste er kanskje all oppmerksomheten jeg får (klokken får)
Jeg har hatt noen pene klokker før, men det kan ikke sammenlignes! Og som jeg har lest i noen tråder her hvor folk får spørsmål om klokke og spesielt pris, så er det noe denne klokken tydeligvis byr opp til... Ikke at det gjør noe, men folk har en tendens til å se litt rart på meg når jeg sprader rundt med tt'en. Foreldre og venner synes selvfølgelig jeg er gal, enda jeg lyver om prisen...

Min neste grail er AP royal oak! Vært besatt av denne en god stund, men kan ikke forsvare prisnivået... Om jeg bare kunne glemme klokker og gå med min gamle nixon!