Dette vil muligens være min store kjærlighet en gang i fremtiden skrev:Du vet at Day-dateII kom på markedet for noen år siden?? Den har like stor kasse som datejust II![]()
Helt uenig! Explorer I mangler både dato og cyclops. Ingen Rolex er perfekt uten dato og cyclops!![]()
AW![]()
Jeg må si at dette uret vokser urovekkende mye i tankene mine om dagen. Og jeg som trodde jeg var satt nå med min AT....
NEEEEI TAAAAAKK, HAHACyclop er det mest ufyselige med Rolex spør du meg. Polerte midtledd er også gyselig. Meeen, smak og behag
![]()
Cyclop er et av de viktigste varemerkene til Rolex, og som gjør at det skiller seg fra andre ur. En Rolex uten cyclop og dato er en naken Rolex!
AW![]()
Helt uenig! Explorer I mangler både dato og cyclops. Ingen Rolex er perfekt uten dato og cyclops!![]()
AW![]()
PØH!
...kunne dog tenkt meg dato....![]()
Cyclop er et av de viktigste varemerkene til Rolex, og som gjør at det skiller seg fra andre ur. En Rolex uten cyclop og dato er en naken Rolex!
AW![]()
AW![]()