Exit Watch!

Er jo denne Juice skal ha!
73d78ec5279fdca8e3d199e93d1b7c37.jpg
Hva er det for noe @Edzilla?
 
Jeg er så heldig at jeg har prøvd veldig mange av disse merkelige ekstrem-klokkene på armen, og de er jo ikke noe å ha! Alle er for store, vanskelige å lese av, skjøre, og stort sett støgge som juling (selv om de er artige).

Poenget? De er iallfall ingen "exit"-klokke! Har noen prøvd å gå med en stor Zeitwerk som "vanlig" klokke? Eller en av disse tourbillonene i tråden? Takke seg til en helt streit hverdagsklokke.
 
Jeg er så heldig at jeg har prøvd veldig mange av disse merkelige ekstrem-klokkene på armen, og de er jo ikke noe å ha! Alle er for store, vanskelige å lese av, skjøre, og stort sett støgge som juling (selv om de er artige).

Poenget? De er iallfall ingen "exit"-klokke! Har noen prøvd å gå med en stor Zeitwerk som "vanlig" klokke? Eller en av disse tourbillonene i tråden? Takke seg til en helt streit hverdagsklokke.

Godt denne her funker som daily beater!
Slank er den æv!
9D098389-7C01-48AC-8A7A-348C690FC9D3.jpeg
 
Har noen prøvd å gå med en stor Zeitwerk som "vanlig" klokke?

Zeitwerk (vanlig) er en voksen klokke, men ikke så stor at den ikke er mulig å bære til hverdags etter min mening. Er imidlertid veldig enig med mange av poengene dine rundt en del av disse ekstremklokkene. De er teknisk vidunderlige, men ofte svært upraktiske.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo