Etterlysningstråden - Hvem eier denne klokken nå?

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Innlegg
6.216
Sted
Arendal
Jeg er sikker på at det finnes flere som kunne tenke seg å spore frem en klokke de har eid for ett, to eller ti år siden? Om dagens eier ønsker å poste her eller via PM, er opp til hver enkelt.

Jeg begynner; hvor er "min" komplette Rolex Sea-Dweller 16600 fra 2006?
Siste bilde er stjålet fra en av eierene mellom meg og dagens eier:
F24AD957-0DEC-444C-B7F4-266BCE3F973A-9069-000004945C44A37E_zps9550ec6c.jpg

 
Redigert:
Hiver meg på. Jeg hadde en 2005 modell sea dweller. Kjøpt hos Lervik i oktober. Jeg husker navnet i sertifikat dersom jeg blir presentert dette. Min første rolex. Den gikk i et bytte med briljantwatches.no par år senere...
 
@Rød Den ble dessverre solgt videre til fordel for en DSSD. Kjøper var en far som skulle gi sønnen sin en skikkelig konfirmasjonsgave. Har rotet bort kontrakten, men kan sikkert søke opp vedkommende i nettbanken om det er ønskelig? Han var ikke medlem av dette forumet. Hvertfall ikke når han kjøpte den :)
 
@Rød Den ble dessverre solgt videre til fordel for en DSSD. Kjøper var en far som skulle gi sønnen sin en skikkelig konfirmasjonsgave. Har rotet bort kontrakten, men kan sikkert søke opp vedkommende i nettbanken om det er ønskelig? Han var ikke medlem av dette forumet. Hvertfall ikke når han kjøpte den :)
Takk for info. Da slipper jeg nok å tenke mer på den ...

Men tråden håper jeg lever videre ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Jeg vil bare skyte inn at det er trist å se hvordan denne 16600 flippes rundt respektløst. 6-7 eiere på et par år? Herregud.

Merkelig det der. Akkurart som at noen lokaler er konkursgjengangere. Enkelte klokker svirrer rundt som superhorer. Husker JLC Memovoxen jeg hadde var også en slik.

For min del byttet jeg denne 16600 til en 16600. Øhh. Men den jeg byttet til var 1 år nyere, Lervik-solgt, litt penere og ikke polert (vet ikke om den nevnte klokke var polert, men den hadde en stygg ding i den ene lugsen).
 
Fantastisk tråd:) Ettterlyser en Seadweller kjøpt ny av meg ca 2004, solgt videre her på forumet tilK-man, sist sett her på forumet 2013?
 
Fin tråd @Rød.

Hmmm.. Lurer på hvor " min"16610LV 22nov.2008 Stavanger er nå. Komplett og helt som ny solgt til @rsvei - innbytte for en ap 2006.:)
 
Redigert:
spennende tråd dette, jeg har ingen etterlysning angående ur jeg har eid - men den jlc reversible London edition som ble utbokset for en tid tilbake kunne jeg gjerne sett flere bilder av!!!
Vil også etterlyse dd med norsk dag-visning som var på markedet et par anledninger for en tid tilbake - om en diskret melding om den vurderes omsatt igjen, ser jeg ikke bort ifra et bud fra undertegnede!
Var det @Greg som hadde denne opprinnelig?
 
Redigert:
spennende tråd dette, jeg har ingen etterlysning angående ur jeg har eid - men den jlc reversible London edition som ble utbokset for en tid tilbake kunne jeg gjerne sett flere bilder av!!!
Vil også etterlyse dd med norsk dag-visning som var på markedet et par anledninger for en tid tilbake - om en diskret melding om den vurderes omsatt igjen, ser jeg ikke bort ifra et bud fra undertegnede!
Var det @Greg som hadde denne opprinnelig?
Den var vel innom @acnorway etter den var hos @Greg tror jeg. Etter det klarer jeg ikke erindre hvem som endte med den. Men de peker deg sikkert i riktig retning.