Etterlysningstråden - Hvem eier denne klokken nå?

Kan jeg spørre hvem som nå er i besittelse av DayDaten med norsk datovisning og diamantskive som gikk et par runder her i fjor? Mener @acnorway var den siste som hadde den ute på TS marked. Nåværende eier kan ihvertfall gjerne kontakte meg om han/hun vurderer å selge.

Har begynt å se på Sopranos igjen og kommet på hvor fet Tonys 1803 er:p
 
Legger etterlysningen her også, søker eier eller tidligere eiere av 16610LV med serienummer Z020357 eller Z020391.
 
Solgte en slik for noen år siden. Noen som sitter med den i dag?

IMG_6158.jpg
 
Det er vel bare tull å lete etter gamle klokker. Jeg har hatt mange klokker som jeg har angret på at jeg har solgt og gjerne skulle hatt igjen, men det går over så fort jeg får en ny. Klokker kommer og går og ferdig med det.

Det er imidlertid en klokke jeg har hatt som jeg ikke klarer helt å glemme og gjerne skulle visst hvor var og kanskje kunne jeg være så heldig å få kjøpe den tilbake;)

Klokken er en Omega Seamaster 2231.80 fra 2001. Electric Blue i Titan.
Jeg solgte den til @hman i oktober 2015, men den gikk vel videre ganske fort. Så den igjen på Finn etter en stund, men etter det ble den sporløst forsvunnet:(
Hadde vært morsomt om noen vet hvor denne endte eller forsåvidt om noen vet om en tilsvarende:)

101CAFBB-7172-4A0C-A1EB-6EDB393DB8CD_zps9wcucwkc.jpg


ABE87EF7-CB40-413C-83B2-1DAA1961136D_zpsxandcz22.jpg


På forhånd takk!
 
Det er vel bare tull å lete etter gamle klokker. Jeg har hatt mange klokker som jeg har angret på at jeg har solgt og gjerne skulle hatt igjen, men det går over så fort jeg får en ny. Klokker kommer og går og ferdig med det.

Det er imidlertid en klokke jeg har hatt som jeg ikke klarer helt å glemme og gjerne skulle visst hvor var og kanskje kunne jeg være så heldig å få kjøpe den tilbake;)

Klokken er en Omega Seamaster 2231.80 fra 2001. Electric Blue i Titan.
Jeg solgte den til @hman i oktober 2015, men den gikk vel videre ganske fort. Så den igjen på Finn etter en stund, men etter det ble den sporløst forsvunnet:(
Hadde vært morsomt om noen vet hvor denne endte eller forsåvidt om noen vet om en tilsvarende:)

Vis vedlegg 62420

Vis vedlegg 62421

På forhånd takk!

Mener dette var den jeg solgte til en på finn.no i fjor sommer. Hvis du vil kan jeg sende det jeg har av kontaktinformasjon på vedkommende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Som deretter måtte selge den ut i den store verden. Men eier er kjempefornøyd (visstnok) Han fikk den i gave av sin partner ;)

Morsomt å se at Day-Daten etterlyses her for den var nærmest umulig å få solgt, og jeg måtte skammelig langt ned i pris :(

Har merket meg at han som kjøpte den lurker inne på Klokkeriet så det er ikke helt umulig at den finner veien ut på markedet igjen ;)

Edit: @Cagney @Peroni
 
Redigert:
Apropos Day-Date: "Klokke-Trond" solgte en eldre variant i hvitt gull her inne for rundt 40k for noen år siden. Jeg lurket litt for lenge på den, og da jeg bestemte meg var den solgt. Er det noen som kjenner til hvor den ble av?
 
  • Liker
Reaksjoner: acnorway
Jeg hadde air commanden. Jeg tok full service for 15000 kroner på den i Sveits i 2016. Ble ikke full klaff, så solgte den videre. Var en kjent bruker her inne som kjøpte, men kommer pokker ikke på hvem det var.
 
@Havvo først; bidraget ditt for å opprettholde den tradisjonelle Sveitsiske klokkeindustrien er betydelig.

Så til AirCommand’en. Gikk du altså utenom norsk AD for service på den og hvorfor? Jeg har jevnlig Blancpain i tankene som endgame. Flere av modellene er både ute av produksjon og eller ikke lett tilgjengelige. Registrerer at norsk AD ved flere anledninger gjør seg litt vanskelige ved forespørsler om ur som ikke er kjøpt hos dem eller i Norge.