Ett år med PAM00510

Flott innlegg, og kjenner meg veldig igjen i prosessen med å finne rett Panerai. Ville i utgangspunktet egentlig ha sandwich dial, men har aldri savnet det for å være ærlig. Selv falt valget på det enkle designet til 560. Aldri angret et sekund ;)

B18AD30E-8F82-4D32-AFD3-9D1389BA7F7F.jpeg
 
Flott innlegg, og kjenner meg veldig igjen i prosessen med å finne rett Panerai. Ville i utgangspunktet egentlig ha sandwich dial, men har aldri savnet det for å være ærlig. Selv falt valget på det enkle designet til 560. Aldri angret et sekund ;)

Vis vedlegg 164311
Skjønner godt du ikke angrer på denne! Enklere og "renere" i designet sammenlignet med min, men så er jeg svak for glidende sekundviser ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos
Skjønner godt du ikke angrer på denne! Enklere og "renere" i designet sammenlignet med min, men så er jeg svak for glidende sekundviser ;)

Liker den sekundviseren, syntes både 510 og 1312 er utrolig flotte. Jeg så også på 676, syntes skiven der er helt magisk, men 30 meter wr ble liksom litt feil. På en 675 derimot så skulle jeg taklet 30 meter wr.. o_O;)
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Panerai er klokker man kjenner igjen på lang avstand, i alle fall Luminor- og Submersible-modellene med buet crownguard. Jeg elsker merket, og er i dag veldig trygg på at klokken ikke skal selges.
Søren, nå rykker Panerai oppover på ønskelista mi igjen! Takk for bra innlegg!
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Det er et hav av modeller, så det kan være greit å bruke litt tid før man lander et evt. kjøp.
Det er sant. Foreløpig er nok 510 favoritten, men mulig jeg modererer meg til 776 f.eks. Må nok innom «butikken» igjen og få litt følingen med de ulike modellene.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg