Et (voksent?) barn av sonen...

Gratulerer med svennebrevet. Jeg har stor respekt for de som greier å kombinere utdannelse med full jobb og familieliv:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Takk for mange hyggelige ord. Har akkurat kommet hjem fra VG lista topp 20 med et par kids :) og ser at flagget til høyre er hissig rødt. Nå skal jeg først bli ferdig med et par ur tilhørende flere her inne, så er det ferie. Velfortjent sådan, om jeg skal si det selv. Har hatt et barn på sykehus de siste seks syv ukene, så det gjorde at det så stygt ut for denne egotripen en stund. Men det gikk. Nå skal det andre og mye viktigere gå bra det også.
 
Sykdom, særlig hos barn, setter ting i riktig perspektiv. Så bra at det gikk bra.

Gratulerer så mye med svennebrev! Alltid spennende og tankevekkende at noen tør følge hjertet på denne måten.
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Gratulerer så mye Greg, det er utrolig gøy å ha en sertifisert urmaker i blant oss (i tillegg til Sutterud og kanskje noen til). Jeg er sikker på at du lykkes, fordi du gjør noe du virkelig elsker. Kudos til deg for det. Kanskje jeg hører fra meg angående noe service i fremtiden?