Et ikke helt ukjent ur

Takk for gratulasjoner. OM`n er med meg på jobb idag og begge trives :D

Gratulerer med legendarisk WIS-japansk-stål-monster :cool:
Og det er fantastiske bilder du tar, wow, mer av dem pretty please :)

Takk for det Mikkemus23,kan jo alltids se om jeg får slengt på et par bilder til:D

Gratulerer med nytt samt semi nytt. Flotte ur begge to. Apropos krone på den orienten, jeg lurer på om det er patentet deres. Har i hvert fall opplevd det med flere ur, ikke minst den dykkeren jeg hadde en kort tid, Saturation diver. Mener å huske at jeg googlet "problemet" da jeg fryktet noe var galt, men fikk bekreftet at dette er deres måte å gjøre ting på. Jeg antar at deter selve hodet på kronen som vingler hit og dit når den er skrudd ut... Husker ikke hvorfor men det skulle ha en såkalt fornuftig forklaring :)

Takk for info Greg. Da slår jeg med til ro med at alt er som det skal være. Trodde kanskje at det hadde noe med 978 kr å gjøre ;)

Gratulere med to fine klokker, og en monster bare MÅ jo være i en hver WIS' samling:D
Hvordan er lumen på Orienten?

Grattis med ny klokke, når går oppholdstillatelsen for denne klokken ut tror du!? ;) Mye vil ha mer :p Tror ikke jeg hadde min mange mnd før den ble flippet igjen! :)

Gratulerer! Nå innså jeg plutselig at Monster på original gummi er knalltøft. Har aldri likt den gummiremmen, i alle fall ikke på SKX007, og egentlig ikke monster så veldig heller, men det der gikk jo opp i en høyere enhet. Litt som gin og tonic. Dvs nå har jeg dessverre begynt å like bar gin. Jeg og Shane :-|

På tide at jeg får meg en Seiko snart og blir med i klubben.

Gratulere med to fine klokker, og en monster bare MÅ jo være i en hver WIS' samling:D
Hvordan er lumen på Orienten?

Takker for det :) Lumen ser bra ut den, legger ved et lite bilde. Lyser bra, men vet ikke hvordan det ser ut etter noen timer i mørket :D

Orient_lume.jpg

Takker x 2

Grattis med ny klokke, når går oppholdstillatelsen for denne klokken ut tror du!? ;) Mye vil ha mer :p Tror ikke jeg hadde min mange mnd før den ble flippet igjen! :)

Takk for det. Denne tror jeg får permanent oppholdstillatelse gitt. Har ikke blitt noen flipper enda, men har en Breitling SOH46 som muligens henger i en tynn tråd. Må bare finne ut av hva den skal erstattes med. Er MYE jeg har lyst på :D

Gratulerer! Nå innså jeg plutselig at Monster på original gummi er knalltøft. Har aldri likt den gummiremmen, i alle fall ikke på SKX007, og egentlig ikke monster så veldig heller, men det der gikk jo opp i en høyere enhet. Litt som gin og tonic. Dvs nå har jeg dessverre begynt å like bar gin. Jeg og Shane :-|

På tide at jeg får meg en Seiko snart og blir med i klubben.

Takk takk. Har ikke vært noen stor fan av disse orginalreimene selv, men skal gi denne en sjanse. Har dessuten et par Natos liggende å vente :)

Det var noen saftige og gode ventepølser:D Gratulerer med monster og orient.

Takk for det Jon Ali

Gratulerer så mye med en cool klassiker! :)

Takker og bukker rambutan :)