Gratulerer med legendarisk WIS-japansk-stål-monster
Og det er fantastiske bilder du tar, wow, mer av dem pretty please![]()
Gratulerer med nytt samt semi nytt. Flotte ur begge to. Apropos krone på den orienten, jeg lurer på om det er patentet deres. Har i hvert fall opplevd det med flere ur, ikke minst den dykkeren jeg hadde en kort tid, Saturation diver. Mener å huske at jeg googlet "problemet" da jeg fryktet noe var galt, men fikk bekreftet at dette er deres måte å gjøre ting på. Jeg antar at deter selve hodet på kronen som vingler hit og dit når den er skrudd ut... Husker ikke hvorfor men det skulle ha en såkalt fornuftig forklaring![]()
Gratulere med to fine klokker, og en monster bare MÅ jo være i en hver WIS' samling
Hvordan er lumen på Orienten?
Takker x 2Grattis x 2
Grattis med ny klokke, når går oppholdstillatelsen for denne klokken ut tror du!?Mye vil ha mer
Tror ikke jeg hadde min mange mnd før den ble flippet igjen!
![]()
Gratulerer! Nå innså jeg plutselig at Monster på original gummi er knalltøft. Har aldri likt den gummiremmen, i alle fall ikke på SKX007, og egentlig ikke monster så veldig heller, men det der gikk jo opp i en høyere enhet. Litt som gin og tonic. Dvs nå har jeg dessverre begynt å like bar gin. Jeg og Shane :-|
På tide at jeg får meg en Seiko snart og blir med i klubben.
Det var noen saftige og gode ventepølserGratulerer med monster og orient.
Gratulerer så mye med en cool klassiker!![]()
Gratulerer med nytt.. Morro med nye klokker etter en lang sommer..![]()