Erfaringer med WatchWinderWorks

Spørsmålet er selvfølgelig om ikke dette egentlig er akkurat samme produktet som WatchWinderWorks, bare med en annen merkelapp.

Edit: Ser faktisk ut som at begge er Boxy Design og at de bare har satt sine egne merkelapper på det.

Ser sånn ut, ja. Batteripakka ser lik ut men ulik logopåtrykk.

$_12.JPG

651612p.jpg

Endte opp med å kjøpe batteripakka direkte fra WatchWinderWorks, som selv selger den det står "Boxy" på. Så, da var det bare å lene seg tilbake og vente på goods. :)

2.500 kroner for 4 windere på batteri kan jeg leve godt med.

Der var noen ok løsninger ja :) Takk for link @chronometer.

Spørsmålet er selvfølgelig om ikke dette egentlig er akkurat samme produktet som WatchWinderWorks, bare med en annen merkelapp.

Edit: Ser faktisk ut som at begge er Boxy Design og at de bare har satt sine egne merkelapper på det.

Tror ikke det, Beco er vel tyskprodusert og de du nevner kopier fra østen (?)

Redigert av en moderator:
Tror ikke det, Beco er vel tyskprodusert og de du nevner kopier fra østen (?)

@chronometer
Det inntrykket jeg har er at både WatchWinderWorks og Beco kjøper disse fra dette selskapet: http://www.watchwinder.com.tw/company/

Altså at begge to kjøper fra samme asiatiske selskap. Mulig at Beco lager de litt dyrere/eksklusive modellene selv (?), men ganske sikker på at Boxy-serien ikke er "in house".

Kanskje @Fyrsten vet mer om dette i detalj?

@chronometer
Det inntrykket jeg har er at både WatchWinderWorks og Beco kjøper disse fra dette selskapet: http://www.watchwinder.com.tw/company/

Altså at begge to kjøper fra samme asiatiske selskap. Mulig at Beco lager de litt dyrere/eksklusive modellene selv (?), men ganske sikker på at Boxy-serien ikke er "in house".

Kanskje @Fyrsten vet mer om dette i detalj?

Dette vet jeg faktisk ingenting om, men det stemmer at Beco benytter underleverandører (jeg tror heller ingen av watchwinder-merkene lager noe "in-house"). Så jeg tør ikke si noe sikkert :)

Mulig jeg tar feil, men det ser ut som om Boxy er produsent av flere av winderene i Beco sin portefølje. De er i alle fall svæææært like, men har ulike modellbetegnelser.

Ser forøvrig ut som om "Boxy Brick" er på vei ut av sortiment og erstattes med Fancy Brick. Den er forøvrig "Product of the week" med en ganske ok pris(?)

Følger denne tråden videre, har vært i markedet for en winder lenge, men har ikke klart å lande på noe da jeg lider av kronisk beslutningsvegring. Mye mulig en Fancy Brick er veien å gå.

Mulig jeg tar feil, men det ser ut som om Boxy er produsent av flere av winderene i Beco sin portefølje. De er i alle fall svæææært like, men har ulike modellbetegnelser.

Ser forøvrig ut som om "Boxy Brick" er på vei ut av sortiment og erstattes med Fancy Brick. Den er forøvrig "Product of the week" med en ganske ok pris(?)

Følger denne tråden videre, har vært i markedet for en winder lenge, men har ikke klart å lande på noe da jeg lider av kronisk beslutningsvegring. Mye mulig en Fancy Brick er veien å gå.

Usikker på om jeg likte utseendet på Boxy Fancy bedre enn den originale, men om den originale er på tur ut så er jo Fancy det beste valget.

Da kom pakka på døra. Dama har mao. kjøpt en julegave som hennes bedre halvdel ønsker seg og som hun i sin villeste fantasi ikke hadde funnet frem til og kjøpt på nettet. :mrgreen:

Da kom pakka på døra. Dama har mao. kjøpt en julegave som hennes bedre halvdel ønsker seg og som hun i sin villeste fantasi ikke hadde funnet frem til og kjøpt på nettet. :mrgreen:

@Loevhagen ta gjerne noen bilder med det sylskarpe kameraet ditt og del inntrykk angående kvalitet, finish etc :)

Hadde satt stor pris på det :)

@Kenny1000 @Fyrsten

Er det slik at den originale Boxy er på tur helt ut av produksjon eller bare på vei ut av sortimentet til Beco?

Hvor finner dere denne informasjonen?

@Kenny1000 @Fyrsten

Er det slik at den originale Boxy er på tur helt ut av produksjon eller bare på vei ut av sortimentet til Beco?

Hvor finner dere denne informasjonen?

@acnorway.

Min informasjon er fra Beco :)

Men merk at jeg ikke vet hvem som faktisk produserer Boxy for dem, om det er identisk med produktene som har blitt linket til tidligere, en spesialutgave av disse, eller om det kan være en helt annen produsent (det ville jo ikke være første gang produkter har blitt kopiert/"inspirert av" i Kina).

@Loevhagen ta gjerne noen bilder med det sylskarpe kameraet ditt og del inntrykk angående kvalitet, finish etc :)

Hadde satt stor pris på det :)

Will do. :)

Måtte bare pakke opp forsiktig for å se og se på strømkravene de har (input). Her er BLNR satt inn for å teste om "passformen" er grei. Og, det er den for min wristsize.

Prøvde først med for høy input, og da gikk det slik. :mrgreen:

10860136_730970476991527_228808848_n.jpg

...Riktignok trenger man å kjøpe en strømforsyning i tillegg, siden den som følger med er 110 V...

Trodde det jeg også, men bak på omformeren i pakka står det følgende - så egentlig er det nok å kjøpe et reiseadapter til noen få kroner da det kun er støpselet som trenger å "formes om". :)

20141210_144412_1_zps96383e8d.jpg

Trodde det jeg også, men bak på omformeren i pakka står det følgende - så egentlig er det nok å kjøpe et reiseadapter til noen få kroner da det kun er støpselet som trenger å "formes om". :)
Det var som pokker. Det har jeg oversett. Aldri sett en strømforsyning med så stort spenningsområde, uten at man må vippe over en bryter. Da er det vel egentlig bare å klippe av det amerikanske støpselet og sette på et norsk.