Godt spørsmål, @Loevhagen. Jeg har vel ikke kommet lenger foreløpig, enn i det minste å vurdere å support my local neighbourhood watch winder pusher; @Fyrsten har jo en modell som likner, de ser ut til å kunne passe om hverandre på strømplanken. Det er jo riktignok en helt annen pris, hvilket er noe forvirrende siden de er så like og tilsynelatende har samme opprinnelse. Kan det tenkes at våre rett og slett er replicaer av the real thing, Beco?For 350 kroner stykket så forventer jeg ikke allverden, men synd hvis de går til hundene så fort. Jeg får se om jeg er heldigere - eller bare spiser av såpass kort MTTF.
Hva vurderer du nå da @aek?![]()
Jeg bytter klokke mye sjeldnere nå enn tidligere, så det kan også hende at jeg lever godt uten windere. (Men jeg merket da jeg skrev den setningen at der er jeg uenig med meg selv). Jeg synes det er ugreit å bruke mye penger på windere, selv om man i en ideell verden skulle ønske man kunne hoppe på @Juliens forslag om å bygge walk-in winder... Noe sånt, kanskje.
Vi får se. Kanskje tar jeg det som et tegn fra høyere makter, på at det er på tide å begynne med manuelle ur. (Nei, der merket jeg det igjen).
Redigert av en moderator: