Erfaring med WatchOnWatch?

Medlem
23. nov. 2010
Innlegg
890
Sted
Oslo området
Er det noen som har erfaring med WatchOnWatch.com? Det står at man kan hente uret selv. "Om du vill kan du komma att hämta din beställning på vårt kontor i Mörby Centrum. Du måste boka tid för avhämtning, ring 08-51 94 00 85 eller maila på support@watchonwatch.com"
Hvordan blir det da med moms?:confused::idea:
 
Er det noen som har erfaring med WatchOnWatch.com? Det står at man kan hente uret selv. "Om du vill kan du komma att hämta din beställning på vårt kontor i Mörby Centrum. Du måste boka tid för avhämtning, ring 08-51 94 00 85 eller maila på support@watchonwatch.com"
Hvordan blir det da med moms?:confused::idea:

Vel.. Om du kjører i bil over grensen så kan du vel tenke deg selv hvordan det blir?

Du har blinklys på rattet, bremsepedal på gulvet. Valget er ditt.
 
...he, he

Vel.. Om du kjører i bil over grensen så kan du vel tenke deg selv hvordan det blir?

Du har blinklys på rattet, bremsepedal på gulvet. Valget er ditt.

Jeg snakket i sommer med en som tydeligvis stemte parti et (godt?) stykke til venstre for mitt politiske ståsted. Det respekterer jeg selvfølgelig. MEN, han var en slik som "betalte skatt med glede" (jeg betaler det jeg skal - men ikke mer...). Han var også meget skeptisk til "høyresidas framgang i Europa" og "alle disse rikingene som burde betale mer skatt"... Vel nok om det: Han så etterhvert min Rolex og det viste seg at han var interessert i fine klokker. Han hadde lyst på en Rolex men det "passet seg ikke i hans arbeidsmiljø..." Men han hadde da kjøpt seg en dyr TAG Heuer på "tur i utlandet" som jeg fikk se. DA kunne jeg ikke dy meg....."Da har du vel også betalt momsen ved retur til Norge...med glede?" Da ble han svar skyldig.....:p