Snikbilder av toalettet til Greg!
![]()
![]()
![]()
Så lenge det finnes folk som samler på navlelo, sure sokker og frimerker, så vil ALDRI noe du gjør med et ur være hverken sykt eller perverst, uansett hvor, hvordan eller hvorfor du gjør det.
Så lenge det finnes folk som samler på navlelo, sure sokker og frimerker, så vil ALDRI noe du gjør med et ur være hverken sykt eller perverst, uansett hvor, hvordan eller hvorfor du gjør det.
Dere er klar over at dette ikke er noen "Salon Privé", og at normale mennesker kan finne på å lese denne posten?![]()
sæjre jvler ass
Den ene, er forbeholdt MEG! Jeg har faktisk foreslått nøkkel og avlåst dør (alle drittunger som kommer innom skal liksom inn akkurat der, noen kaller det gjestedo (???))
Kjenner til et hus hvor mannen er lege, og hvor man ganske elegant har gitt én av de tre toalettene et dørskilt med påskriften "Legens kontor"
Dette burde jo kunne skremme bort eventuelle gjester og småkids!![]()
God idè. OG TRO MEG. På mitt skilt så KAN det faktisk stå nesten det samme, bare med et ørlite tillegg, og garantert MYE mer skremmende. Sies det i hvert fall. Hilsen han gamle fra "Maratonmannen".