Er Invicta noe å satser på?

Som ingeniør bør du vel ikkje lika tilsminka drit som utgir seg for å være meir eksklusivt og avansert enn det er?

Gå heller for Citizen'en som du lenka til..

Brukt SevenFriday bør ikkje koste meir enn 3000-4000.
Eg har sjølv kjøpt og solgt nokre av desse.
Til info
 
  • Liker
Reaksjoner: Mitah
hvordan er kvaliteten på Stührling Original, funnet flere klokker jeg liker av de
ser flere av dem er Automatiskt, selvtrekkende. skjønner det kan være et problem om jeg ikke bruker den til daglig.
men vi snakker at den blir mere unøyaktig, men tar ikke skade av å ikke bli brukt?
 
Jeg spurte om ca. tilsvarende som deg i mitt første innlegg her og fikk vel noe ala samme respons, bare noget tonet ned.

Litt merkelig, men det endte opp med at jeg ble enda mer nysgjerrig på både klokker og andre merker generelt.
Bare på trass bestilte jeg en Invicta Grand Diver, og helt ærlig så synes jeg den er veldig fin, og da baserer jeg det på at jeg har null peiling på klokker og prisen jeg måtte betale.

På grunn av økt interesse tok ikke så lang tid før jeg kjøpte en ny Longines hos Bjerke, samt en via Tidssonen, og nå er det de som får armtid. Anbefaler deg å se på bruktforumet her for ditt første kjøp dersom du kan vurdere å handle brukt. Mye spennende og flott i din prisklasse.
 
:)
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?

JUHU
Takk for tips! Som deltidssatanist som var ute etter en klokke, lagd av Satan selv, er Invicta midt i blinken for meg :)ER UTROLIG FORNØYD Kan ikke takke deg nok for å ha veiledet meg inn på tanken å kjøpe meg en Invicta Subaqua Reserve Chronograph «The clock of darkness»:D
 
giphy.gif
 
jeg driver å ser etter klokke. pris ca 2500-3500kr
har søkt litt på nett og funnet Invecta klokker til denne prisen,
på Urverket.no så er veldig mange av disse satt ned kraftig i pris,
er det for godt til å være sant?

Liker designet på denne som eksempel

0cee2caa6b17055d6aa27f2ccaddd755.jpg

'
Til den prisen ville jeg gått for Seiko, eller spart litt til og gått for Tissot.

Se på Kjøp & Salg her. Det er flere fine Seiko som går i denne prisklassen. Ikke svi av penger bare for å svi av.

Husk at du må hygge deg med jakten også.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Uff a meg jeg satt egentlig bare å ventet på at den dritten av et merke skulle bli diskutert her på TS. Ikke noe vondt ment til deg trådstarter.
Les heller litt rundt på forumet her så finner du ut av hva du bør kjøpe. Men så klart hvis du vil ha en Invicta så kjøp deg en.
Mitt råd er å styra unna Invicta og heller kjøpe deg en Seiko, Orient eller kanskje en Steinhart
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Etter to år må jeg si jeg er vanvittig fornøyd med min Invictaklokke Måtte sef på treningssenter for å trene opp armene iht. vekten på uret Anbefaler alle klokkene til Invicta med Swiss Made urverk