Er Invicta noe å satser på?

Medlem
10. mai 2016
Innlegg
4
Sted
Alvdal
jeg driver å ser etter klokke. pris ca 2500-3500kr
har søkt litt på nett og funnet Invecta klokker til denne prisen,
på Urverket.no så er veldig mange av disse satt ned kraftig i pris,
er det for godt til å være sant?

Liker designet på denne som eksempel

0cee2caa6b17055d6aa27f2ccaddd755.jpg
 
To ord: Styr unna.

Les deg opp på startgropen, mye å velge i som er vesentlig mer spennende enn Invicta. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund
prøvd å lest litt, men stort sett så finner jeg 10000kr+++++++
noe som er langt over min prisklasse,
har du tips om noen poster som er hvert å lese om klokker i min pris klasse?
 
Rabattane dei opererar med er ikkje reelle.Kjempeoppblåst "før pris"..
Invicta er ikkje eit merke som er populert eller annerkjent her inne, av ulike grunnar.

Citizen,Orient, Certina og Seiko har ein del flotte klokker, men kanskje ikkje like store og markante som den du har bilde av.. Klarar du formulere kva du er på jakt ettet mtp klokka? Kva er budsjettet ditt?

Edit: Ser du har skrevet budsjett, så stryk siste spm ;)
 
Seiko har mange fine klokker i alle prisklasser. Dykkerne ser ut for å være veldig populære her inne, men jeg holder en knapp på Seiko 5 Sport. Jeg angrer enda på at jeg solgte Sumoen min, den savner jeg.

Som ett sidespor; ofte når en leser her inne får en inntrykk av at brukerne bare har kostbare klokker, men det er ikke tilfelle. Det er mange som drømmer om å ha en spesiell klokke, men det er helt opp til den enkelte hva en kjøper. Finn deg en klokke som du liker, den vil gi deg masse glede. Hva andre synes er helt underordnet, det er du som skal ha klokke og du som bestemmer hva du vil kjøpe. Husk at det er fullt mulig å ha flere klokker, og kjøper du noen som er rimelige så kan du jo tross alt forsvare å ha flere.

Lykke til!

-C
 
  • Liker
Reaksjoner: Minuteman
@OleH Kjøp den klokken du liker og vil bli fornøyd med.
Det er du som bruker sparepengene dine og det er du som skal gå med den på armen - ikke en av de her inne med klokker til en halv mill i klokkeboksen.

MEN, vær klar over at prisene på Invicta er blåst opp. Det er ingen i verden som har betalt prisen de hevder er "Før pris".
Kvaliteten er svært varierende, designet er stort sett veldig inspirert av andre brands, det er svært varierende kvalitet på urverkene i de forskjellige modellene.

Se på Seiko dykkere f.eks
http://www.creationwatches.com/prod...-srp779-srp779k1-srp779k-mens-watch-8370.html
eller
http://www.amazon.com/Seiko-SKX007K-Divers-Automatic-Watch/dp/B000B5MI3Q
 
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?
 
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?
Har du noen Invicta hjemme? :D
 
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?

Dennne hadde vært noe for deg @UJU - trumfer lett helgull GMT. Drar du ikke damer med denne er det noe galt med eier, ikke klokken :D;)

image.jpeg
 
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?

Ikke noe snikk-snakk om at du må kjøpe det du liker bla-bla her... Rett på sak:)
 
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?
Underholdende innlegg, men kanskje bittelitt brutalt å møte en "førstegang" poster med?

"Etterlatenskapet fra Satans endetarm" = en klassiker i en horologisk beskrivelse:D
 
Invicta er det ytterste søppel man kan bekle håndleddene sine med.
Engang et seriøst merke som nå synes å være overtatt av asiatiske gangstere, kvinnemishandlere og hundelikskjendere.
Nå er det bare navnet som er tilbake. Dessverre.
Dette er vederstyggeligheter produsert med de kjipeste, billigste, møkkadelene asiatiske barnearbeidere kan oppdrive.
Deretter blir de fullstendig overpriset, hvor de potensielle evneveike kjøperne av dette etterlatenskapet fra Satans endetarm blir lurt opp i stry av falske tilbudspriser som ligger hinsides over reel verdi.

Nevnte jeg at du bør styre unna Invicta?
Er det lov til og nominere denne til årets innlegg?
 
..er det noe galt med eier..
Det er det vel strengt tatt uansett, om man bærer noe så obskurt stygt som det der på armen. Fyttikatta!

Og @UJU - herlig uparfymert. Slik kan man like. Greit man skal trå varsomt ift. individuell smak etc. Men det gulldublejuggelet over her er mest brukende til å underbygge støttelabben på kranen jeg har..
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
nå skal jeg ta en dunk bensin og kaste mitt oppi bålet her, men jeg likte gullklokka som vist her jeg da.
Lyst på en med litt ekstra på, som ingeniør så liker jeg å se litt tannhjul eller ekstra skiver nedi der.
Har casio med flott digital skjerm som lyser når jeg trykker på den som funker strålende på jobb.
har en stilren Inex, så lyst på en litt bling

gått gjennom mange klokker i prisklassen og øynene stopper opp på Invicta klokkene mange ganger.
noen Armani, Diesel og Swiss Legend

denne er også vurdert etter tips lenger oppe her
http://www.urverket.no/citizen-sort-titan-p-72069.html
 
nå skal jeg ta en dunk bensin og kaste mitt oppi bålet her, men jeg likte gullklokka som vist her jeg da.
Lyst på en med litt ekstra på, som ingeniør så liker jeg å se litt tannhjul eller ekstra skiver nedi der.
Har casio med flott digital skjerm som lyser når jeg trykker på den som funker strålende på jobb.
har en stilren Inex, så lyst på en litt bling

gått gjennom mange klokker i prisklassen og øynene stopper opp på Invicta klokkene mange ganger.
noen Armani, Diesel og Swiss Legend

denne er også vurdert etter tips lenger oppe her
http://www.urverket.no/citizen-sort-titan-p-72069.html
Om det er synlig urverk du er ute etter, kan jeg slå et slag for Dietrich. Jeg har selv en OT-1, og er utrolig fornøyd med utseendet på den. Det er lagvis struktur i skiven ned til selve urverket.
image.jpeg