Er dette en Breitling å gå for?

Medlem
12. april 2011
Innlegg
41
Sted
Haslum
Tja, ville vel gått for denne hvis det sto mellom de to.

773_955653497675095625_mw480.jpg


Kun basert på utseende.

Ellers ligger det en veldig pen Superocean Heritage til salgs her på TS;)
 
Grøsser på ryggen når jeg ser den mørke der.. Den med hvit skive er kanskje greier da den ikke er så kvalmendes.. =)
 
Grøsser på ryggen når jeg ser den mørke der.. Den med hvit skive er kanskje greier da den ikke er så kvalmendes.. =)

Det var da voldsomt ;)

Er vel omtrent samme urverk i begge. Sjekk når siste service ble tatt, det blir fort noen tusenlapper om det trengs. Den hvite er i titan, og det er jo litt smak og behag. For min del er titan fint på en så svær klokke mht til vekt. Personlig liker jeg utseende best på den hvite.
 
Det var da voldsomt ;)

Er vel omtrent samme urverk i begge. Sjekk når siste service ble tatt, det blir fort noen tusenlapper om det trengs. Den hvite er i titan, og det er jo litt smak og behag. For min del er titan fint på en så svær klokke mht til vekt. Personlig liker jeg utseende best på den hvite.

Kanskje litt vell på kanten ja, den hvite er jo helt grei! Men skal man bruke så mye penger på en klokke.. Så føler jeg at man ville kommet bedre ut av det ved å velge noe helt annet! :p
Men det er ve smak og behag, de klokkene her er jo brukt, så noen har jo hatt lyst til å kjøpe de en gang i tiden.. ;)
 
Vanskelig å få noen her inne til å "tenne" på Breitling i det heletatt tror jeg:)

Ok, dere står i bruktsjappa med 30.000 som dere MÅ bruke. Det eneste som finnes der er pent brukte Breitling. Hva ville dere valgt av alle modeller/årganger?
 
En breitling chronomat blackbird er vell veien å gå her! Tilfeldigvis har jeg en for salg I din prisklasse som Fortsatt er under garanti:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Vanskelig å få noen her inne til å "tenne" på Breitling i det heletatt tror jeg:)

Ok, dere står i bruktsjappa med 30.000 som dere MÅ bruke. Det eneste som finnes der er pent brukte Breitling. Hva ville dere valgt av alle modeller/årganger?

Det er da ganske mange på forumet som har en breitling!
Greit nok har noen av modellene vært litt pompøse og med bling-bling faktor, men i deres siste line-up synes jeg det er flere flotte modeller. Det være seg chronomat, transocean, superocean 42. De to førstnevnte ligger vel på ca 30k brukt, SO ligger noe under.
 
Vanskelig å få noen her inne til å "tenne" på Breitling i det heletatt tror jeg:)

Ok, dere står i bruktsjappa med 30.000 som dere MÅ bruke. Det eneste som finnes der er pent brukte Breitling. Hva ville dere valgt av alle modeller/årganger?

Jeg hadde valgt den klassiske Navitimeren. For 30 burde du kunne få tak i et meget flott eksemplar med stållenke og i tillegg sitte igjen med penger nok til en original croco med foldespenne.

Den klassiske Navien er vel en av få (den eneste?) modellen til Breitling som har fått være tilnærmet uforandet de siste 50 årene. Det sier litt om historien og designet IMO.

Lykke til.
 
Da måtte det blitt Breitling Navitimer:) Eller en nye SOH 42mm!

Sett den Breitlingen, Navitimer Olympus som ble lagt ut på finn.no i går?
 
Tja, ville vel gått for denne hvis det sto mellom de to.

773_955653497675095625_mw480.jpg


Kun basert på utseende.

Ellers ligger det en veldig pen Superocean Heritage til salgs her på TS;)
Hvilken Superocean Heritage tenker du på da? Den i Stavanger?
 
Pent brukt Chronomat Evolution hadde jeg kjøpt. Breitling skal være litt bling. Hvis ikke blir den bare en i mengden mener jeg. Pilotlenken er i tillegg nydelig :)