Kopier/fakes på Finn.no

Hvordan fant du ut av serienummeret? :O

Står det ikke noe på dette bildet da?
80_1094769737.jpg
 
Han hadde også Rolex og Omega etter sin bestefar, men de hadde han allerede kjøpere til.......

Jeg arvet bare en Quartz etter min bestefar :)
 
Fikk mail av han her tidligere idag angående å bytte denne med en jeg har liggende ute på finn.
Så mildt sagt litt sketchy ut
 
Fikk mail av han her tidligere idag angående å bytte denne med en jeg har liggende ute på finn.
Så mildt sagt litt sketchy ut

Han var rask å svare tilbake da jeg ba om serienr, men da jeg konfronterte han med at dette serienr'et er en kjent replica serie, svarte han ikke mer.

Har rapportert han til finn, oppfordrer andre til å gjøre det samme. :mad:
 
Han hadde også Rolex og Omega etter sin bestefar, men de hadde han allerede kjøpere til.......

Jeg arvet bare en Quartz etter min bestefar :)

Spennende bestefar han har, som har en såpass lite anonym klokke på gummirem... Jeg har enda til gode å se eldre mennesker med gummirem på klokka. Det går vel helst i skinn eller metall?
 
Tydelig at de ikke lærer så mye om etikk og moral på NITH. Ser ut som selgeren av faken går Bachelor E-business der...
 
Da jeg googlet ham fant jeg en facebokside som krevde at han skulle få være med på Paradise Hotel. Ser ut som en fyr som har mange jern i ilden.

Sett på tavla hans på facebook!?

"Da var Tag Heuer Grand Carrera Calibre 36 og Breitling Navitimer bestilt fra statene!! :)"

"Joachim likar Tidssonen.no."

Så det er jo store muligheter for at den tullingen er her inne..
 
Da jeg googlet ham fant jeg en facebokside som krevde at han skulle få være med på Paradise Hotel. Ser ut som en fyr som har mange jern i ilden.

Fyren skrev til meg da jeg loddet stemningen rundt en fet Patek han hadde for salg at han hadde 5 -fem- Patek Philipe i sin samling. Yeah right. Så jeg hadde holdt meg langt unna.