372 er kategori B?
Nei, men var ikke den markerte som "SOLGT"?
372 er kategori B?
Jeg ser bare en 233 og 390 som interessant. De andre er i mine øyne pam kategori B![]()
Så det samme selv.. Trist at kroneur er det eneste som gjelderMener jeg så en strøken 372 med prislapp nede på 5-tallet i sta..![]()
+1Dessverre gutta men vi kjøper ikke Panerai for å spekulere på.
Det er kun rent lidenskap!![]()
Vel, det er nok dessverre jaget etter det påståtte DNAet og sesong som gjør at ulike Panerai modeller går på billigsalg. Dersom en uheldigvis kjøper en annen modell enn 372 og andre svært få basemodeller uten at jeg gidder nevne modeller, som førstegangskjøp, blir en grillet med at det ikke er en skikkelig Panerai en eier. Bullshit og pisspreik syns nå jeg. Panerai er Panerai. Står det Panerai, en logo eller noe annet fra firmaet på skiva, eier man en Panerai. Hvit skive med neonlys og masse diamanter, samma det. Løp og kjøp dem på KS, nydelige klokker alle sammenIkke la merket svinne hen pga såkalt DN(what) og Papperistier
![]()
Nei, du foretrekker rosa skive med diamanter, var det ikke så+1
Liker godt det du skriver!
P.S. Jeg vil aldri kjøpe en pam med hvit skive og diamanter!![]()
Nei, du foretrekker rosa skive med diamanter, var det ikke så![]()
Ingen av dem kan bli feil. Jeg krysser fingrene for at den eneste 671 som kommer til Norge ender opp i dine henderGår og drømmer om en 671, 692 er heller ikke feil.
Går og drømmer om en 671, 692 er heller ikke feil.
Har fått helt oppheng på Panerai igjen jeg. Flere modeller jeg har lyst på. Lurer på å la denne gå for å frigjøre midler. Bananas spør du meg.
Vis vedlegg 60820