Er det vårsalg på Panerai på TS?

Vel, det er nok dessverre jaget etter det påståtte DNAet og sesong som gjør at ulike Panerai modeller går på billigsalg. Dersom en uheldigvis kjøper en annen modell enn 372 og andre svært få basemodeller uten at jeg gidder nevne modeller, som førstegangskjøp, blir en grillet med at det ikke er en skikkelig Panerai en eier. Bullshit og pisspreik syns nå jeg. Panerai er Panerai. Står det Panerai, en logo eller noe annet fra firmaet på skiva, eier man en Panerai. Hvit skive med neonlys og masse diamanter, samma det. Løp og kjøp dem på KS, nydelige klokker alle sammen :) Ikke la merket svinne hen pga såkalt DN(what) og Papperistier o_O;)

+1
Liker godt det du skriver!
P.S. Jeg vil aldri kjøpe en pam med hvit skive og diamanter! :D
 
Har fått helt oppheng på Panerai igjen jeg. Flere modeller jeg har lyst på. Lurer på å la denne gå for å frigjøre midler. Bananas spør du meg. o_O

IMG_3939.JPG
 
Har fått helt oppheng på Panerai igjen jeg. Flere modeller jeg har lyst på. Lurer på å la denne gå for å frigjøre midler. Bananas spør du meg. o_O

Vis vedlegg 60820

@Hvermansen, jeg har latt tre SD4000 og en Explorer II gå til fordel for Panerai de siste tre årene. Kjøpte min første PAM320 på Bjerke i 2013 og etter det tenkt Panerai stort sett hver dag. I hvert fall når jeg har hatt Rolex på armen. Ikke til å bli klok på denne galskapen.

Hvilke Panerai-modeller frister nå?
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund og Hvermansen
@Hvermansen, jeg har latt tre SD4000 og en Explorer II gå til fordel for Panerai de siste tre årene. Kjøpte min første PAM320 på Bjerke i 2013 og etter det tenkt Panerai stort sett hver dag. I hvert fall når jeg har hatt Rolex på armen. Ikke til å bli klok på denne galskapen.

Hvilke Panerai-modeller frister nå?

Mange jeg har lyst på. En med luminorkasse må inn igjen, usikker på hvilken modell. 233 må inn igjen. Også lyst på en haug av andre, men får starte der. :)
 
Hvis det er salg på Panerai så bør alle løpe og kjøpe!

Har en følelse at Paneristier er selektive i skogen av PAMs. Litt som at de gode eiendommene alltid er dyre, uavhengig av om gjennomsnittsprisene går ned.

Merket meg på Bjerkes messe at Panerai-standen var av de mest besøkte. Møtte der myyye lidenskap.

Flere kollegaer med PAM uten at de er freaks som oss.

Alt i alt tenker jeg Panerai har livets meget gode rett og at det nylige tilbudssjokket ikke er standarden.

Steijke for ei klokke dette er!

Digger følelsen den gir:)

0CC23389-BA15-49B0-9158-E68ACC57F7D2.jpeg