Er det vårsalg på Panerai på TS?

Frykter det!! ;) Nei, fader eller.. min PAM 312 burde være hjemme hos sin rettmessige eier..
 
At ingen går for den 1392 pakka er bare helt sykt. Det er en fantastisk klokke som burde vært revet bort ved roten ved første vårpust...

Har hatt flere interessenter på den. Men dessverre ingenting som er blitt landet pt.
Hva med deg? Tar det meste i innbytte :)
 
Har hatt flere interessenter på den. Men dessverre ingenting som er blitt landet pt.
Hva med deg? Tar det meste i innbytte :)

Har noen flotte Steinhardds og Invictas til deg ;) Men fra spøk til Safari så hadde jeg gått for den om jeg hadde hatt anledning. Noen må slå til på den snart
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ironien er nok at man får solgt sin splittnye Steinhart med mindre prosentvis tap enn en ny Panerai - these days.
 
  • Liker
Reaksjoner: Timewarp
Har hatt flere interessenter på den. Men dessverre ingenting som er blitt landet pt.
Hva med deg? Tar det meste i innbytte :)

Hadde jeg bare hatt noe på klokkekontoen så hadde jeg nok nappet i den 1392'en. Men røyk på en 178274 til kona, så det var all klokkehandling for i år. Til og med alle pengene jeg hadde reservert til en Speedmaster forsvant inn i den :D
 
Hadde jeg bare hatt noe på klokkekontoen så hadde jeg nok nappet i den 1392'en. Men røyk på en 178274 til kona, så det var all klokkehandling for i år. Til og med alle pengene jeg hadde reservert til en Speedmaster forsvant inn i den :D

Kan jo alltid hive den ut på auksjon på Klokkeriet :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Jeg ser bare en 233 og 390 som interessant. De andre er i mine øyne pam kategori B ;)

Vel, det er nok dessverre jaget etter det påståtte DNAet og sesong som gjør at ulike Panerai modeller går på billigsalg. Dersom en uheldigvis kjøper en annen modell enn 372 og andre svært få basemodeller uten at jeg gidder nevne modeller, som førstegangskjøp, blir en grillet med at det ikke er en skikkelig Panerai en eier. Bullshit og pisspreik syns nå jeg. Panerai er Panerai. Står det Panerai, en logo eller noe annet fra firmaet på skiva, eier man en Panerai. Hvit skive med neonlys og masse diamanter, samma det. Løp og kjøp dem på KS, nydelige klokker alle sammen :) Ikke la merket svinne hen pga såkalt DN(what) og Papperistier o_O;)