Er det noen som vet noe om denne?

JA den var pen,...men det er noe med bezelen jeg ikke helt føler passer...den burde vært hakke "tøffere/røffere". Dette ser ut som en "dressklokke".:grin:

Hadde gått for Alpina klokken jeg, syntes den var enkel og rå! Prisen virker jo også fornuftig i forhold til mye annet:)

Synes den ser litt spess ut på bildet, men på videoen.. jeg likte den, men smaken er som baken.

fant denne også; kansje noe å vurdere sammen med alle de andre gode forslagene.

http://www.ebay.com/itm/HAMILTON-KH...istwatches&hash=item484191846a#ht_7427wt_1348

Jeg har også nevnt den klokken fra Hamilton i et tidligere innlegg i tråden;) Men den har 7750 verk + noe Quartz verk i tillegg for noen av funksjonene etter det jeg fant ut.. Så vet ikke helt hvordan det er... Høres noe spesielt og unødvendig ut imo!

Hmm, så spennende ut den...og ikke akkurat avskrekkende pris heller. Litt spesielt at Alpina priser seg så høyt (hvis jeg har ritkig pris ca $3000)? Denne har et ETA 7750 verk og Alpina sin har jeg ikke hørt om før. Er det bare navnet eller er det virkelig forskjell i kvalitet på disse to verkene?

Jeg har også nevnt den klokken fra Hamilton i et tidligere innlegg i tråden;) Men den har 7750 verk + noe Quartz verk i tillegg for noen av funksjonene etter det jeg fant ut.. Så vet ikke helt hvordan det er... Høres noe spesielt og unødvendig ut imo!

Ah, sorry:)

Trenger ikke noe sorry:) Det jeg er skeptisk til på Hamilton klokken er helheten med urverkene og regatta funksjonen(e).. Som alle sikkert vet er det ikke noe Valjoux 7750 med regatta funksjon som finnes! Så får å få til regatta funksjonen bruker de et Quartz verk til dette, slik at regatta funksjonen er Quartz, mens tiden, dato/dag og valig stoppeklokke er mekaniske gjennom 7750 verket.. Hva mener vi om et slikt opplegg?? Jeg er ikke fan;) Sier Alpina da.. Med ca 3000$ havner den vel ca 16-17nok.. Det er vel ikke så galt i forhold til andre mekaniske alternativer som feks Omega, Tag Heuer, Lenania, IWC etc etc..

Trenger ikke noe sorry:) Det jeg er skeptisk til på Hamilton klokken er helheten med urverkene og regatta funksjonen(e).. Som alle sikkert vet er det ikke noe Valjoux 7750 med regatta funksjon som finnes! Så får å få til regatta funksjonen bruker de et Quartz verk til dette, slik at regatta funksjonen er Quartz, mens tiden, dato/dag og valig stoppeklokke er mekaniske gjennom 7750 verket.. Hva mener vi om et slikt opplegg?? Jeg er ikke fan;) Sier Alpina da.. Med ca 3000$ havner den vel ca 16-17nok.. Det er vel ikke så galt i forhold til andre mekaniske alternativer som feks Omega, Tag Heuer, Lenania, IWC etc etc..

Den vintage Haueren ligger nå på ebay buy it now på 2500.- usd.

Ville nok heller gått for den tror jeg.

Skeptisk til kobinasjon mellom quartz og automatikk jeg også.

Edit; så denne nå også.. hva tror? http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=41803

Aldri hørt om det merket, men den var litt fet da:) ikke helt min stil, men for de som liker vintage OG seiler er det vel løp og kjøp...