Tenker å gå motstrøms i disse tider med utsikt til høyre priser på bensin og diesel!? Jeg ser for meg en del Panikk-salg av en fossilbil. Noen tanker?
Hvorfor snakker ingen om prisøkningen på spylevæske de siste årene? I følge min venn innenfor chattetjenester, har dette økt mellom 130% og 250% de siste 10 årene.
Vel, KPI har vel vært på rett rundt 40%, så det er dessverre ikke omtrent det samme som alt annet vi kjøper. Jeg snakker altså om produktsspesifikk stigning.... så altså omtrent det samme som alt annet vi kjøper?
Heldigvis er spylervæsken veldig billig om man vet hva man gjør, nemlig kjøper konsentrat og blander selv. Biltema selger 10 liter konsentrat til 239,- og det gir 100 liter spylervæske om sommeren, eller altså tilsvarende ca 10,- for en 4-liters dunk.
Vel, KPI har vel vært på rett rundt 40%, så det er dessverre ikke omtrent det samme som alt annet vi kjøper. Jeg snakker altså om produktsspesifikk stigning.
Har flere ganger vurdert plugin.
Ja takk,begge deler
Har man hybrid drivlinje, har man dobbelt av alt, både det som er bra og det som er galt. Og tilhørende ‘doble’ utgifter om noe svikter. Enten eller er min tanke, og jeg gikk for el. Sikkert dørgende traust valg, og lite inspirerende, men lommeboka mi angrer ikke på det valget.Plugin-hybrid?
Jeg hadde en Golf GTE og den hadde et så hyppig serviceintervall at servicekostnadene spiste opp absolutt hele fortjenesten på å kjøre den på batteri. Har ikke den fjerneste ide hvordan det er på andre merker eller modeller, men det er noe man bør sjekke ut først.
Ja, sånn kan man altså uttrykke seg på internett.Ah, KPI. Jeg hører hva du sier, åsså sklir jeg over i anekdotisk-støttet konspirasjonsteori, åsså påstår jeg at nesten alt jeg faktisk kjøper har blitt ca dobbelt så dyrt de siste 10 årene.
Ja, sånn kan man altså uttrykke seg på internett.
Var helst Rav4 plugin jeg tenkte på.
Hatt vanlig Toyota hybrid i 8år/170000km.
Så er ikke redd for «dobbelt opp» på Toyota.
Rav4 skal visstnok gå ganske bra med denne hybridpakka.Har ikke fått prøvekjørt enda.
Har hørt mye elendighet om VW sine GTE og første gen e-golf