Er denne Rolex 1680 ok ?

Jeg har meldt fra til finn med referanse til både denne tråden og vrf-tråden. Ingenting skjedde....
 
Tok kontakt med selger via Finn og spurte om historikk. Følgende svar i retur:

Service är gjord enligt kvittot på Bergströms Ur, glaset är bytt och index har varit reluminerad och har blivit åtgärdat. Annars bara normal service med rengöring, trycktest och funktionstest.

Dette skal i følge selger ha vært utført i januar 2014....
 
Var inne på finn.no og ser at klokken nå har status "SOLGT", så her er den en som får en overraskelse til jul...

Jeg har sendt en melding til finn.no om det jeg fant ut ved å henvende meg til Lindroos, så får vi se om jeg får noe svar.
 
Fikk tilbakemelding her om dagen at den var solgt til Danmark for 30K DKK.
Han skrev også at han legger ut en Red Sub på nyåret med prisantydning 65-75K SEK.

Blir spennende å se....


Var inne på finn.no og ser at klokken nå har status "SOLGT", så her er den en som får en overraskelse til jul...

Jeg har sendt en melding til finn.no om det jeg fant ut ved å henvende meg til Lindroos, så får vi se om jeg får noe svar.
 
Klokka ble diskutert på VRF hvor det var enighet om fake kasse, fake skive, fake visere og fake glass.
 
http://www.finn.no/54539601

Ser ut som han har en Red Sub til en grei pris...

Urkassen ser fake ut.

10895146_1585273118371481_1665548002_n.jpg
 
Nok en gang er ektehetsbeviset falskt. Med Kaplan er det jo bare å gå inn på hjemmesiden deres, taste inn bevises referanse nummer og kontroll nøkkel. Her er klokken som egentlig ble vurdert av Kaplan:

5261E356-E4A6-4C86-B011-6BD77F37282E_zpsmv0w3wox.png
[/URL]
 
Er det ikke mulig å få bort slike svindlere ? Det rapporteres jo til finn hele tiden av flere brukere.

Er politianmeldelse det eneste som hjelper ?