Endgame

Eg har alltid tenkt at en Patek philipe måtte være flott endgame klokke , kanskje noke frå nautilus serien . Men då eg for første gang fikk tafse og prøve en slik i fred og ro så næææ.. Litt skuffende egentlig .
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Etter å ha sett en Blancpain Fifty Fathoms in the flesh i Skjærhalden tidligere i dag (noen her inne kanskje?), så tenker jeg nesten at det må være endgame. Hvis endgame er én klokke, da. Det måtte ha blitt en versjon i 40mm for min del.

Vis vedlegg 154988
Den der er griseflott, glodde på den i butikken her i Cannes i går og skulle ønske midlene var på plass o_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Plainview og Havvo
Etter å ha sett en Blancpain Fifty Fathoms in the flesh i Skjærhalden tidligere i dag (noen her inne kanskje?), så tenker jeg nesten at det må være endgame. Hvis endgame er én klokke, da. Det måtte ha blitt en versjon i 40mm for min del.

Vis vedlegg 154988
Ramlet tilfeldigvis over denne posten, tipper den var min om ikke vi var to med BP der den dagen:) Tror ikke den blir lagt merke til særlig ofte.
 
  • Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Ramlet tilfeldigvis over denne posten, tipper den var min om ikke vi var to med BP der den dagen:) Tror ikke den blir lagt merke til særlig ofte.

Hehe, nå husker jeg ikke tidspunkt på dagen, men var utenfor Spar i hvert fall - mener å huske at du hadde et barn med deg også, men mulig hukommelsen svikter meg :) Uansett, vannvittig kul! Du må gjerne dele noen bilder ;)
 
Hehe, nå husker jeg ikke tidspunkt på dagen, men var utenfor Spar i hvert fall - mener å huske at du hadde et barn med deg også, men mulig hukommelsen svikter meg :) Uansett, vannvittig kul! Du må gjerne dele noen bilder ;)
Stemmer nok bra det! Takk:) Will do! Edit: sånn, litt day lume.

6DE48B24-01D8-4EB0-AF08-92D698929C81.jpeg
 
Redigert:
Dette er Endgame

 
  • Haha
Reaksjoner: Oddemann