Endgame

Skulle man vurdere en endgame klokke og bli som en monogam svane:rolleyes:.......Så må man for guds skyld ikke handle det som behager øyet i dag. Men legg på den matematiske modningsprosessen siste 15-20 år hva gjelder klokker, og vips har du en endgame klokke 'fram' i tid der dere bisettes sammen;)
Jeg prøvet å følge den "matematiske modningsprosess de siste 15-20-år" og kom frem til en klokke på 55-60 mm som veier ca 1/2 kilo ! Trender har det med å snu og moter gjenoppstår. Derfor gikk jeg for klassisk look og størrelse på min "endgame".

Vedlegg

• IMG_1310.JPG
    IMG_1310.JPG
    64,8 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Gabor og flyback
Vurderer (helt seriøst) å selge meg kraftig ned. Men problemet er som kjent hvilken klokke skal erstatte eksempelvis Day-Date II, Daytona, Explorer og Speedmaster Mark II?
Har også den nye Sea-Dweller i bestilling. Så behovet for badeklokke er dekket her. Er jeg heldig så kommer Patek 5726 på lenke i løpet av 2018.

Sorry hvis jeg kaprer tråden...

• Liker
Reaksjoner: time
Journe Bleu, 5726 og 126600 dekker alt fra dress til undervannsaktiviteter.

Vurderer (helt seriøst) å selge meg kraftig ned. Men problemet er som kjent hvilken klokke skal erstatte eksempelvis Day-Date II, Daytona, Explorer og Speedmaster Mark II?
Har også den nye Sea-Dweller i bestilling. Så behovet for badeklokke er dekket her. Er jeg heldig så kommer Patek 5726 på lenke i løpet av 2018.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla

Lett!!! ;)
IMG_6165.jpg

• Liker
Reaksjoner: Edzilla og gjmo
Ser den, og begge er veldig flotte! Selvfølgelig er det ekstra stas å kjøpe helt ny 5726. Begge koster vel omtrent det samme, dvs. 5980 brukt vs. 5726 nytt. Jeg ville for min del tenkt at 5980 er hakket vassere teknisk/funksjonsmessig og hakket lurere investeringsmessig (i den grad det betyr noe) enn 5726, men smaken er som baken! Ingen av delene kan bli feil!

Så om jeg forstår deg rett, så vil FPJ, oldZillas Speedy og 5726 være ryggraden i samlingen?
Med SDred i bestilling, og konas YM på si', trenger du ingen flere.
Evt. sjenke fruZilla Daytona eller Exp1 i gave, slik at du har noe å spille på.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Så om jeg forstår deg rett, så vil FPJ, oldZillas Speedy og 5726 være ryggraden i samlingen?
Med SDred i bestilling, og konas YM på si', trenger du ingen flere.
Evt. sjenke fruZilla Daytona eller Exp1 i gave, slik at du har noe å spille på.

Ingen dum tanke det. Hun har også en datejust. Men den er for liten til meg.
PP5980 blir nok i samlingen til PP5726 kommer i løpet av 2018.