Uansett bør en ha ett med blå skive, og ett med hvit eller sort. Så for min del må det bli to 5711, muligens tre.
Evt kjøpe solfilm i forskjellige farger å legge på glasset...Uansett bør en ha ett med blå skive, og ett med hvit eller sort. Så for min del må det bli to 5711, muligens tre.
Jeg ser mange her klager på at klokker ikke har nok WR i flere tilfeller. Tilfeldigvis er jeg utdannet dykker, og jeg undrer meg litt over hvor dypt enkelte av dere har tenkt dere?![]()
Jeg ser mange her klager på at klokker ikke har nok WR i flere tilfeller. Tilfeldigvis er jeg utdannet dykker, og jeg undrer meg litt over hvor dypt enkelte av dere har tenkt dere?![]()
CentimeterI mitt hode er 50 meter 50 meter. Og det er ingen spøk. Tilfeldigvis 6kg trykk per cm2. Hva betyr meter i klokkeverden dersom det ikke er meter? Fot?![]()
I mitt hode er 50 meter 50 meter. Og det er ingen spøk. Tilfeldigvis 6kg trykk per cm2. Hva betyr meter i klokkeverden dersom det ikke er meter? Fot?![]()
I mitt hode er 50 meter 50 meter. Og det er ingen spøk. Tilfeldigvis 6kg trykk per cm2. Hva betyr meter i klokkeverden dersom det ikke er meter? Fot?![]()
Minuset med den pakka Tom er at med på det kjøpet så får man deg liggende i buskene med bajonetten din mens du venter på sjansen til å "ta tilbake hva som er ditt"
Train hard, fight easy - jeg planlegger selvfølgelig for en overtagelse.Minuset med den pakka Tom er at med på det kjøpet så får man deg liggende i buskene med bajonetten din mens du venter på sjansen til å "ta tilbake hva som er ditt"