Målet er nådd, men har flere mål.
It never ends
It never ends
Jeg tenker som så at hvis jeg skal ha kun én klokke i "etterlivet" (valhall/himmelen/the matrix) så skal det ihvertfall være noe jeg ikke blir lei med det første. Jeg tipper at mine nærmeste vil få seg en god latter når de finner ut at arven ble begravet sammen med undertegnede.Endgame - de facto - er når man sitter på sine siste dager med pust. Hvilket armbåndsur har man da på armen, når man ikke kan passe på seg selv? Antagelig en fornuftig variant. Derfor valgte jeg meg SKX013.
Grenser er til for å pushes. Jo høyere man kommer, jo mer ser man - og jo mer får man lyst på![]()
Jeg har vært på litt samme tur som enkelte andre her, med masse relativt high-end, komplikasjoner og edle metaller, pluss store deler av Rolex' modellprogram. Har etterhvert landet på at min sweet spot er "solid klokke uten komplikasjoner, gjerne på lenke, som ikke er Rolex, og som ingen ser er dyr". Det vil si at jeg nå har langt færre og billigere klokker enn før, og er godt fornøyd.
Endgame er uansett smart watch, det er bare ikke alle her inne som har innsett det enda.
Går for den !Vi burde hatt en undertittel som heter: "Hvilken klokke har du på deg i din egen begravelse?"
Du skal bare se det lar seg gjøre, om du vandrer rundt med en 5711 eller tilsvarende, på feil plass. *whack* og så ligger du der, end of game.Forresten... kan det være at en Nautilus ville være endgame ?