En nybegynner - vegen videre - Oddemanns billigklokker - stopper det her ?

Nixon 51-30

Ei klokke som har fulgt meg nokon år er mi Nixon 51-30.
Eit beist av ei klokke. Før synast eg den var RÅKUL, no tenker eg kanskje "Harry?"

Kjem nok til å behalde den. Flott som "Posørklokke / Vil ha oppmerksomhetklokke" frå dei som ikkje veit så mykje om klokker... Edit 06.01.16 = Blir faktisk uvell av å se slike ur nå. Tidene endrer seg:)

 
Redigert:
Enda en Quarts inn i kartellet

Men denne gang en eg har sett etter en stund, med et GODT urverk.



Seiko Prospex SBBN015 Marinemaster Professional 300m

Beklager bildekvalitet. Mobil i farta..:)
 
Redigert:
Grattis med tøff Seiko-dykker. Quartz er ingen skam! :)

Nei Quartz er ikkje Quartz, slik som mekaniske urverk er ulike er og Quartz dette.
Seiko 7c46 sitt quartzurverk er jo kjent for å vere meget så god kvalitet.

Referert frå anna tråd her på tidssonen:
@krispilot:
Det er ett kvalitetsverk. Sekundviseren tikker rett på sekundmerkene hver gang uten vibrasjoner / nøling slik som på billige quartsverk. Og det er meget nøyaktig. Urverket har også en "rate trimmer" som fungerer slik at du kan få uret justert + eller - 8 sekund per måned. Jeg har hatt 5 stk av disse siste 12år og den verste gikk 4 sekund for raskt i måneden.
På begynnelsen av denne filmsnutten ser du hvor stabil sekundviseren er: Seiko Tuna SBBN007 serenaded by song birds in Georgia - YouTube
 
Redigert av en moderator:
Orient kick

Hei og Hå!

Lenge sidan postet noko her. Betyr likevel ikkje at det er stille i fjøsen.

To stk Orient inn.
En stk Mako XL og en stk M-Force.

Makoen kom med ny reim og var dermed ok... M-Force kom på original lenke. Verre makkverk skal en sjå lenge etter. Og fann og sjølvsagt ut at det var oddetall lugs(23mm) på denne. Bestilte så en Custom fra Olando her på forumet. Denne satt som et skudd, og heva klokka mange hakk. M-Forcen er faktisk ekstremt med klokke for pengane vil eg sei!

Bilder kjem(!) :)
 
TjaJa...
Skal tråden oppdateres eller fases ut?

Ut frå boksen siste tid:
Marea
Fossil
U-Boat Left Hock
Police
Orient Mako XL
Nixon 51-30
Uno1
Diesel


Inne i boksen:
Seiko SKX007 m/domed sapphire og aftermarked lenke
Orient M-Force /custom reim frå Olando
Zeno Watch Basel Magellano
Seiko 5 gull
Seiko Tuna

Planlagt inn:
Noko med anna farge på urskiva enn sort.
Noko anna enn divers, sjølv om eg digge dei.
 
Absolutt IKKE fases ut! Oppdateringer er høyt verdsatt, tror jeg snakker for flere enn undertegnede:eek:
Hva med noen bilder av samlingen og boksen?
 
Heilt utruleg kva ei reim / bedre lenke kan gjere på ei klokke.

Klokker eg har fått i eige som har hatt mindre bra reimer / lenker gir meg lite.

Mens klokker det er lagt litt "sjel" i kva reim / lenke som sit på blir akseptert med eingong.

Heldigvis finnes det "aftermarked" når det gjeld reimer / lenker...:rolleyes:
 
Bilder kjem.

Endrer seg heile tida det her.

No kun mekaniske klokker..

Som ny i denne hobbyen = flippedilla. Skifter jo enormt fort. Håper der roer seg etterkvart.

Frå boksen oppe er 3 ur ute ser eg. SKX007, Orient MForce og Monsteret.

Inn: Armida A8, Helson Sharkmaster 600 og Orient Retrograde...


Trur det må bli ein pause på kjøp nå. De må jo begynne å lure på posten kva eg driv med:)