En musical?

Medlem
8. mars 2010
Innlegg
3.475
Sted
Over fjorden
Helt siden jeg solgte Breitlingen min og fikk inn en Chronoswiss har jeg følt at jeg manglet et sportsur på lenke i samlingen min.. Meningen var jo at jeg skulle ha Rolex nå.. Så kom det en pen tysker i veien for de planene...

Jeg hadde jo en Seiko SKX007, må vite. Men det ble aldri helt rett.. Nato er fint det, men av og til er det kun et svart sportsur på lenke som kan redde dagen..

Så, på fredag fikk Seikoen en enveisbillett til postkontoret og i dag lå det noe å ventet i postkassen min...


IMG_0330.jpg



IMG_0331.jpg



IMG_0332.jpg



En CD??


IMG_0333.jpg



Unboxingmusikk? Dette kan jeg like!



IMG_0334.jpg




Noen som vet hvem Diana Krall er?? Cden bød faktisk på litt problemer.. Datamaskinen min har ikke cdspiller lenger.. Og spotify bestemte seg for å ikke fungere på maskinen i dag.. Heldigvis fungerte den på mobilen. Så jeg kunne fortsette. De som ønsker en autentisk opplevelse kan finne albumet her: Spotifylenke



Pakkeinspektøren...

IMG_0336.jpg


Er like interessert som hun pleier å være.....


IMG_0338.jpg




IMG_0339.jpg




hmmmm..... de leddene...



IMG_0340.jpg





IMG_0341.jpg



Unboxingcd og musikkpose.. Tror vi har å gjøre med en selger som er over gjennomsnittlig musikkinteressert. :p



IMG_0342.jpg



Ta-da! Seiko moden mysil hadde for salg/bytte.



IMG_0344.jpg




IMG_0345.jpg




IMG_0347.jpg



Uhm.. Ja.. Lenken måtte kortes inn.. Tror ikke jeg har kjøpt klokker som ikke måtte kortes inn noen gang..


Eller jo. Det har jeg. :p


IMG_0349.jpg




Ekke no anti-reflective coating her nei...


IMG_0350.jpg




Førsteinntrykket mitt er faktisk ganske bra. Størrelsen er fin. Finishen er typisk Seiko og kvalitetfølelsen på lenken er typisk vintage Rolex. Bare med mindre strekk. :p

Tror denne dekker den rollen den var tiltenkt. Sportsur på lenke som kan brukes til det meste. Trenger bare en skikkelig beater igjen nå... :p



Vurderer å gulne lumen og fade bezelen kunstig. Noen tanker om det?
 
Gratulerer med japaner med stil

Kul affære ja....... Steker du denne i tillegg så blir den utavenannenverden kul...
 
Grattis!

Synes ikke denne satt så fint på lanken din, jeg. Du bør nok bare sende den videre til meg, så skal jeg passe godt på den for deg :)
 
Me like :D Gratulerer!
Har noe lignende på gang selv, som du vet..

Vintagemaking? Se her :)
http://forums.watchuseek.com/f72/vintageizing-my-alpha-sub-lots-pictures-310050.html

Takk for link! Var på leting etter noe slikt noe. Har hørt enkelte bruker UV-lys. Hørt noe om det?

Kul affære ja....... Steker du denne i tillegg så blir den utavenannenverden kul...

Takk! Tror jeg må prøve å få til noe med den. Tror den kunne kledd å se litt vintage ut.

Grattis!

Synes ikke denne satt så fint på lanken din, jeg. Du bør nok bare sende den videre til meg, så skal jeg passe godt på den for deg :)

Jeg får nesten gjøre det da! Skal bare bli lei av å ha den på hånden først så kan du låne den litt! :p


@Resten av dere: Takk for hyggelig kommentarer! Alltid kjekt å dele klokkekjøp med dere! :D
 
Gratulerer med stilig klokke!

Takk for link! Var på leting etter noe slikt noe. Har hørt enkelte bruker UV-lys. Hørt noe om det?

Da må det være sinnsykt kraftig UV lys det er snakk om i tilfellet:)? Selv kraftig UV lys som man finner i solarium osv, påvirker jo klokken i liten grad...
 
Gratulerer med en finfin Seiko!
Den hadde unektelig et vakkert preg over seg den der, - en meget pen allrounder.

Forøvrig; - Et meget omtenksomet vedlegg av en CD du fikk.
Diana Krall må du ta vare på. Hun har jeg et hyggelig forhold til.
OG, siden du egentlig har sett deg ut en Rolex, så kan du jo nyte litt av begge deler her....:cool:

f044bc67.jpg
a64eef75.jpg
 
Gratulerer med stilig klokke!



Da må det være sinnsykt kraftig UV lys det er snakk om i tilfellet:)? Selv kraftig UV lys som man finner i solarium osv, påvirker jo klokken i liten grad...

My thoughts exactly. Så noen på et forum pratet om UV, hadde kun hørt om baking selv.. Tror jeg satser på stekeovnen selv..

Gratulerer med en finfin Seiko!
Den hadde unektelig et vakkert preg over seg den der, - en meget pen allrounder.

Forøvrig; - Et meget omtenksomet vedlegg av en CD du fikk.
Diana Krall må du ta vare på. Hun har jeg et hyggelig forhold til.
OG, siden du egentlig har sett deg ut en Rolex, så kan du jo nyte litt av begge deler her....:cool:

http://i858.photobucket.com/albums/ab148/Moore_020/f044bc67.jpg[IMG][IMG]http://i858.photobucket.com/albums/ab148/Moore_020/a64eef75.jpg[/MG][/QUOTE]

Hehe, artig. Det gav en ekstra dimensjon over gaven! :p

Med tanke på klokken så er det jo ikke så mye spørsmål om hvor denne har hentet sitt DNA fra.. Tenkte meg en tur online for å se på alternative bezeler for å fjerne litt av submariner feelen denne gir. Men, om jeg ikke finner noe er det ikke krise. Det er jo tross alt bare lenken og bezelen som vitner om submariner DNA. :)
 
Da var pakke hentet ser jeg:)Morsomt at Moore koblet linken Krall/Rolex!
Fin fin klokke ja,bare mine ledd som er litt overdimensjonert...
Tenkte kanskje noen strofer med jazz gjorde seg når pakken skulle åpnes,tok derfor valget for deg og sendte med den skiva jeg hørte på når jeg pakket den inn:p
 
Gratulerer med flott Seiko. Er dette i utgangspunktet en Glossy Diver?

Antar at du nå skal selge GW, og som du sikkert vet så er jeg kjøpelysten :)
 
Da var pakke hentet ser jeg:)Morsomt at Moore koblet linken Krall/Rolex!
Fin fin klokke ja,bare mine ledd som er litt overdimensjonert...
Tenkte kanskje noen strofer med jazz gjorde seg når pakken skulle åpnes,tok derfor valget for deg og sendte med den skiva jeg hørte på når jeg pakket den inn:p

Tror hvertfall klokken satte pris på det, den følte seg umiddelbart hjemme i sine nye omgivelser. ;)

Gratulerer med flott Seiko. Er dette i utgangspunktet en Glossy Diver?

Antar at du nå skal selge GW, og som du sikkert vet så er jeg kjøpelysten :)


Takk for at du spør Minuteman. Det der lurte jeg på selv også. Nå er det litt lettere å se etter nye custom deler til custom klokken. :p
 
Gratulerer med nytt.:D
Er selv fan av disse moddene.
10watches har mye kult. Fikk lyst på noe derfra selv nå.:cool:
 
Utrolig sprek klokke. Kanskje kuleste modden av en seiko jeg har sett. Nå har jeg ikke sett så mange, men dette likte jeg:p