en liten solskinnshistorie

Medlem
7. des. 2009
Innlegg
385
Sted
Oslo
Har uret mitt inne til justering hos Tidemann. Plutselig kom det mms med oppdatering om fremgangen.
6c095d83.jpg

Alltid hyggelig å få bekreftet at babyen har det bra. Og veldig hyggelig med god kundeoppfølging, noe som ikke alltid er hverdagskost her på berget :D
 
Herlig service til en bekymret foresatt. Det er forresten den flotteste rotoren jeg har sett! :)
 
Oooh... Kanskje det er urmaker man skulle vært, så kunne man kost seg med slikt snadder hele dagen...

Nydelig rotor! Regner med at resten av herligheten matcher denne...
 
Ohh, nydelig rotor, og veldig bra oppfølging!

Jeg er desverre ikke like fornøyd med oppfølgingen fra samme mann, men godt å høre at det ikke gjelder alle :)
 
Det er en hyggelig måte å gi tilbakemelding til kunden på:) Hadde blitt glad selv om et slikt bilde hadde dukket opp når klokken var inne til en eller annen form for service:)
 
Justering alt, mistet klokken i bakken? :p Hvor stort var avviket på?

Lekker rotor hvertfall :)
 
Justering alt, mistet klokken i bakken? :p Hvor stort var avviket på?

Lekker rotor hvertfall :)

den gikk 3s for fort i døgnet, så den lå godt innenfor cosc standard. Men er en nøyaktighetsnerd og spurte om ikke de kunne få den til å gå på sekundet :)
 
Egentlig er jeg litt sur på deg, fordi du er så j%vl@ gnien med ws'er.;)
 
Dette er er sånn det skal være! Koster dem ikke mer enn prisen på en MMS - og de får en 10 X mer fornøyd kunde enn tidligere (iallefall det jeg ville ha vært om jeg fikk et slikt bilde!) :D