En jaguar som kan skremme deg..?

Er dette enda en konseptbil fra Jaugar om hvordan framtiden skal bli?

Eller har de endelig ankommet framtiden?? :p


Elsket den saken der, får levere lottorekka. ;)
 
Er dette enda en konseptbil fra Jaugar om hvordan framtiden skal bli?

Eller har de endelig ankommet framtiden?? :p


Elsket den saken der, får levere lottorekka. ;)

Konsept, men flere biljournalister mener at denne, denne SKAL i prod.
 
Bare synd de pleier å bli litt sirumpa før de kommer i produksjon. Men vi har jo hatt to herlige unntak siste tiden. Så er vel lov å håpe (denne gangen også).

Enig, men det er lov å håpe.

Var på lanseringen av den nye XF'n her om dagen som de var så stolte av å kunne presentere til en pris til under 600.000,-. Problemet er at det går på bekostning av materialkvaliteten - nærmere bestemt relativt utstrakt bruk av plast. Kvalitetsfølelse og førermiljøet mener jeg absolutt ikke er på høyde med konkurrentene (les: 5-serie og A6), beklageligvis.

XJ'n dermot... Det er en helt annen historie ;)
 
Enig, men det er lov å håpe.

Var på lanseringen av den nye XF'n her om dagen som de var så stolte av å kunne presentere til en pris til under 600.000,-. Problemet er at det går på bekostning av materialkvaliteten - nærmere bestemt relativt utstrakt bruk av plast. Kvalitetsfølelse og førermiljøet mener jeg absolutt ikke er på høyde med konkurrentene (les: 5-serie og A6), beklageligvis.

XJ'n dermot... Det er en helt annen historie ;)

Skal si meg enig i tildels dårlig materialvalg i XF'en, men når det er så mye mer sjarm i interiøret så veier det opp. Spesielt sammenlignet med et dølt og traust bmw interiør. (kjører selv bmw og er kjempe fornøyd, så er ikke biased)

Synes Jaguar gjør mye riktig om dagen. Kvalitet er der det skal være i forhold til de forskjellige prisklassene (ref. XF, XJ, XK), og design er de overlegne både Audi, BMW og Mercedes. :)

GO Tata!! ;)
 
Her er vertfall Jaguar inne på noe riktig. Jeg har ikke likt det jaguar har produsert utover 90- tallet, men i de helt siste årene virker det som at det har sjedd en ny endring i Jaguar. Denne CX16én var rå!
 
Med toppranking hos J.D. Powers og Motorist Choice Awards ser det ut som kvalitet og pålitelighet på Jaguar endelig er der den skal være, -helt på topp... Synes absolutt XF´en er et spenstigere alternativ til 5-serie og A6 (som forøvrig også er glimrende biler, men en tanke "kjedeligere") ..imho... :)