En independent klokkereise. Only dead fish go with the flow:)

Dette er definitivt en guilty pleasure for meg hvis jeg en gang begynner på indy-kjøret. Hvordan er tilgjengeligheten på disse?
Umulig å få tak i. Ble bestilt for nesten 2 år siden. Utsolgt umiddelbart. Chaykin er i prosess med å lage færre mons og har hintet om å slutte helt. Kun bespoke/piece uniqe men da med heftig påslag
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
4CBA51A9-EBE2-4EDB-A44A-E0598988A30C.jpeg
 
Umulig å få tak i. Ble bestilt for nesten 2 år siden. Utsolgt umiddelbart. Chaykin er i prosess med å lage færre mons og har hintet om å slutte helt. Kun bespoke/piece uniqe men da med heftig påslag

Skal han slutte med wristmons? Mais pourquoi? Mais pourquoi? Mais pourquoi?
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Gratulerer! Her har du sikret deg noe helt spesielt! Ryktene skal ha det til at Chaykin var den mest inkluderende personen under årets Geneva Watch Days. Attpåtil lager han forrykende spennende ur ;)

Men to bilder holder dessverre ikke! Få se noen tenner i forskjellige aksjoner og lure øyne ;) Har du forresten fått deg et favorittidspunkt hvor Dracula’n titter tilbake til deg med skjelende/rasende/morsomme/snille øyne?
 
  • Elsker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
For noen uker siden ramlet en klokke inn som jeg kjøpte på kickstarter for 2500kr og som fikk mye omtale i diverse online og IG klokkemiljøer. På Bildene så den jo meget bra ut så jeg var spent på om den ville levere.
Merket er Furlan Marri.
På bestillingstidspunktet var jeg veldig i tvil nen la in en bestilling på lakseskiven. Fikk litt kalde føtter og omgjorde til Tasti Tondi.

Klokken er virkelig vakker å se på og har Meca quarts urverk. Den har også Masse små detaljer. Alt i alt en vannvittig fin klokke til denne prisen. Angrer nå på at jeg ikke kjøpte flere. Ungdommen i huset har også lagt sin elsk til den og har derfor fått den av meg i gave.



A5868990-B4DD-4E17-AD1B-8913545A8AF0.jpeg