Official Timekeeper
Visit Casio

En independent klokkereise. Only dead fish go with the flow:)

Hvalrossen

Støttemedlem
Medlem
25. feb. 2012
Sted
Oslo
Også veldig spent på hva neste blir. Håper den godeste @Ronerling kjenner forventningspresset. "The only way is up," men hva overgår UR-220 eller pièce unique Ludovic Ballouard? Vi får følge med her og se hva det blir ...

Fascinerende å få lese om klokkereisen din @Ronerling! Er alltid spent på hva neste innlegg i denne tråden inneholder :)

Det er også interessant hvordan smaken endrer seg etterhvert som man dykker dypere ned i klokkegalskapen.
Vis vedlegg 265808

Medlem
25. feb. 2018
Sted
Stavanger
Fascinerende å få lese om klokkereisen din @Ronerling! Er alltid spent på hva neste innlegg i denne tråden inneholder :)

Det er også interessant hvordan smaken endrer seg etterhvert som man dykker dypere ned i klokkegalskapen.
Vis vedlegg 265808
Ha, ha.. ja der har du oppsummert hele reisen min. Fra min første klokke til (kanskje) min siste. Så gøy å se de ved siden av hverandre. Var jo noen likheter der ja..
Tusen takk @ErlendBA !

Redigert:
Medlem
25. feb. 2018
Sted
Stavanger
Også veldig spent på hva neste blir. Håper den godeste @Ronerling kjenner forventningspresset. "The only way is up," men hva overgår UR-220 eller pièce unique Ludovic Ballouard? Vi får følge med her og se hva det blir ...
Tusen hjertelig takk! Det som er sikkert er at det ikke blir noe på de neste 2 årene ihvertfall. Så får vi se hvordan klokkelidenskapen er når den tid kommer.