En drøm er oppfylt

Utrolig fin, gratulerer!

Tusen takk @Ironsam

Gratulerer med fin AP!

Takk @torjusø Er vel kanskje den fineste AP'en:eek:

Gratulerer så meget med en utrolig tøff grail!!! :)

Takk for det @Danvoll

Beklager ordbruken,

fyy faen den var fiiin! Ser veldig bra ut på hånden din @Wangensten. Gratulerer :D

Du er unnskyldt;) Tusen takk @Longhairdontcare

15300 er supernajs. Grattis :)

Takk @john Den er jo så mye finere enn hva jeg klarer å gjengi på bilder.
 
Redigert av en moderator:
Knallbra utpakking av et fantastisk flott ur:) Samlingen din er virkelig fin:) Du mangler bare noe gammelt spikerstål nå så er den perfekt:D

Takk @trojen Du mener jeg trenger en sliten Rolex Submariner? hehe Det kommer nok en vakker dag det også:p

Hadde jo gleden av å få tafse litt på den på sist GTG, og den er jo rett og slett nydelig. Og den samlingen din er jo pretty awsome nå må sies! ;) Men det mangler noe med krone synes jeg ...:mrgreen:

Hehe Takk @FnuSnu99 Jeg ser vel ikke bort i fra at det kan ramle inn en Rolex beater i form av Explorer II eller GMT-Master II i løpet av året, men jeg skal ikke ha mer enn én Rolex i hvert fall:mrgreen:

Lekkert, lekkert; fint å lese at AP fremdeles er en grail også for andre enn meg. Gratulerer!

Takk @csabko Ja, AP henger høyt og da spesielt denne modellen.

Har vel gratulert deg på Instagram, men ettersom det en så fin klokke så koster jeg på deg en gratulasjon her også. Det kan ikke være annet enn idioter som lar seg overtale til å selge en 15300 ...

Gratulerer så mye!

Tusen hjertelig takk @Minuteman Ja, jeg sa det vel i unboxingen til rkjersem at noen som selger en 15300 ikke kunne være vel bevart;) Dette er bare en helt fantastisk klokke:D

Fikk nesten tårer i øynene... Grattis!!:D

Du er ikke alene om det @Bluebear Jeg gråter av glede:eek:
 
Redigert av en moderator:
Redigert av en moderator: