En drøm er oppfylt

Der var den endelig ja. Vet at du har ventet på denne lenge. Gratulerer med en fantastisk klokke.
 
Redigert av en moderator:
Gratulere;)

You know i like it :)

Hehe takk @rkjersem Den er jo helt fantastisk:mrgreen:

Der var den endelig ja. Vet at du har ventet på denne lenge. Gratulerer med en fantastisk klokke.

Takk @TomB Jeg har drømt om denne veldig, veldig lenge så nå endelig å ha den på hånden er bare en helt fantastisk følelse;) Gleder meg til du skal unboxe, om forhåpentligvis ikke så lenge;)

Syke mann! Gratulerer:)

Takk for det:confused: hehe At du og solgte din 15400 skjønner jeg ikke.

Får gratulere deg her også :)
Og jammen heller jeg mot å mene det samme som boenna om ap ro vs pp.

Kos deg med din nyervervede 15300.

Tusen takk @sjuli_123 Er veldig fornøyd så langt og det blir bare bedre og bedre:mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Helt fantastisk @Wangensten !! Gratulerer så mye.
Veldig bra unboxing! Er de bildene virkelig med iPhone?? Synes det var dritbra bilder jeg.
 
Redigert av en moderator:
Helt fantastisk @Wangensten !! Gratulerer så mye.
Veldig bra unboxing! Er de bildene virkelig med iPhone?? Synes det var dritbra bilder jeg.

Tusen takk @GCSJ Bilder har jeg tatt med iPhone ja, men føler at tiden for skikkelig kamerautstyr nærmer seg;) Jeg klarer ihvertfall ikke å få frem alle de fine detaljene på AP'en:(

Gratulerer så mye! En helt fantastisk trio du har:mrgreen:

Tusen takk @iron-man Begynner å ligne noe nå ja. Nesten lik layouten på NURK'et her i høst:p

Gratulerer, Wangensten. Ser veldig så bra ut!

Tusen hjertelig takk @Frik
 
Redigert av en moderator:
Knallbra utpakking av et fantastisk flott ur:) Samlingen din er virkelig fin:) Du mangler bare noe gammelt spikerstål nå så er den perfekt:D
 
Hadde jo gleden av å få tafse litt på den på sist GTG, og den er jo rett og slett nydelig. Og den samlingen din er jo pretty awsome nå må sies! ;) Men det mangler noe med krone synes jeg ...:mrgreen:
 
Lekkert, lekkert; fint å lese at AP fremdeles er en grail også for andre enn meg. Gratulerer!
 
Har vel gratulert deg på Instagram, men ettersom det en så fin klokke så koster jeg på deg en gratulasjon her også. Det kan ikke være annet enn idioter som lar seg overtale til å selge en 15300 ...

Gratulerer så mye!