En bildetråd om remmer

Hva tenker dere om lærremmer på GMT Master II Pepsi? Jeg tenker at det kanskje passer best på Pepsi med Plexi, litt mer vintage følelse. Jeg har lyst til å ha litt å bytte på med, da jeg ikke er overbegeistret for lenke på min Gmt Master II. Har til nå brukt diverse perlon/natoremmer.

Noen som har noen tanker/formeninger, samt bilder?;)

Hva tenker dere om lærremmer på GMT Master II Pepsi? Jeg tenker at det kanskje passer best på Pepsi med Plexi, litt mer vintage følelse. Jeg har lyst til å ha litt å bytte på med, da jeg ikke er overbegeistret for lenke på min Gmt Master II. Har til nå brukt diverse perlon/natoremmer.

Nå er dette en Coke, men synes det funker fint. Remmen er fra Olando.

LSuRl1X.jpg

VF5e2pH.jpg

Jeg syntes det er helt innafor ;) Hvis du ikke liker mellomrommet mellom kassen og remmen kan du også bestille custom endlinks.
eksempel:
230-thickbox_default.jpg

ps. bildet er fra rolexendlinks.com

Det så veldig bra ut med mørkere brun rem også ja:) glemte å dele mitt bidrag i innlegget .Mottok i dag denne fra Olando. Meget fornøyd, men er fortsatt usikker på om lær passer best til plexi/vintage. Sikkert en Vanesak som alt annet:)
image_zpsdf1ca63a.jpg

image_zps3dc765cd.jpg

Nå er dette en Coke, men synes det funker fint. Remmen er fra Olando.

LSuRl1X.jpg

VF5e2pH.jpg

Noen som har erfaring fra Bulang&Sons ?

De har noen veldig interessante reimer der, blant annet deres "Distressed denim straps":)

Noen som har erfaring fra Bulang&Sons ?

De har noen veldig interessante reimer der, blant annet deres "Distressed denim straps":)

Koster jo litt da du får moms i tillegg.
Jeg fant en fin rem her jeg hadde lyst på, sendt bildet til Olando her på forumet. Sparte mye på det og kvaliteten er utmerket.
Anbefales.

5loCnJm.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Fikk noen nye reimer i posten :)

Funket spesielt bra med sort til Alpina'en i forhold til original brun:

Reimoppbevaring

Har etterkvart fått eindel reimer.
Hugse eg såg ein snedden sak for oppbevaring av dei her inne, men denne fant eg ikkje akkurat no.

Nokon som har tips til reimoppbevaring? Må ta eindel reimer 20++

Rios

Hei.

Mulig spørsmålet hører hjemme i en annen tråd. Da får dere unnskylde meg. :)

Er det noen som har erfaring med RIOS 1931 sine klokkereimer? Ser de kan kjøpes fra gnomonwatches blant annet.

Yellowdogwatchstraps.com

Har kjøpt NATO reim i gummi fra yellowdogwatchstraps

Bestilt på mål (lengde og bredde) og med ønsket farge på sømmene. Det tok en uke fra bestilling til den lå i postkassa, og jeg fikk mail fra Alex med bekreftelse på bestillingen og når han sendte reimen.
Reimen virker å være av god kvalitet, den er iallefall myk.

Edit: Etter litt bruk: Den er elastisk, så det kjennes ut som et strikk rundt armen. Jeg syntes ikke den er så behagelig å ha på. Til å ha utenpå våtdrakt tror jeg den skal bli bra.

I følge instruksjonen skulle man ta av spring bars for så legge på remmen. Men den skled fint på med begge spring bars på plass.
Den kom også med buede spring bars, som jeg ikke brukte på min Citizen.

Redigert: