En bildetråd om remmer

@wreckmaster

Fikk du noe tilbakemelding fra Singularstraps?
Jeg har akkurat samme problem på min Seamaster, ser jo ikke bra ut.

DSC_0660_zps5kapeeic.jpg
[/URL][/IMG]
Hei. Joda fikk tilbakemelding og det er som jeg først trodde egentlig at gummien henger igjen på barettene , dvs er litt trang. Fikk etterhvert dratt den noe ut og så skled det etterhvert helt ut. Har på orginallenken igjen nå og har dessverre ikke noe bilde av hvordan det var før jeg tok den av igjen. Beklager sent svar :)
 
Jeg sliter med at Exploreren har så sykt skarpe kanter og bare gnager i stykker skinnreimer. Hvordan løste du det?
Høvlet ned læret såpass at læret i "løkken" springbaren sitter er ganske tynt, da blir det mer enn god nok plass mellom kasse og reim :)

Lager mer enn gjerne en reim til deg om du er interessert i det. Mangler noe utstyr, så er kanskje en fordel å vente litt.
 
  • Liker
Reaksjoner: acidx
Mange fine hjemmelagde her. For oss uten snev av kreativitet og håndlag var "Black Friday" en mulighet for litt rabatter:
CImLTRv.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Har en kompis som er på utkikk etter denne remmen her. Noen som har forslag til erstatter, eller et nettsted som selger disse :)?

Edit: 23mm

 
Har en kompis som er på utkikk etter denne remmen her. Noen som har forslag til erstatter, eller et nettsted som selger disse :)?

Edit: 23mm

Har en kamerat som har en Nixon. Og han kjøpte original reim på en lokal Bjørklund. De bestiller den reimen du ønsker. Skal sies at han ga 800 kr for den. Men til gjengjeld var det Horween lær og reimen er i god kvaliet.
 
Grov 22mm skinnreim fra @Olando i "Ammotaske-lær" gjør seg godt på diveren så lenge man holder seg på land.
Lenke og gummirem spares til sommeren:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Olando og Oddemann