Divemaster 500 Mecha

Takk for kjapt svar :)

Mtp at det er et mekanisk ur, opplevde du at du måtte stille klokken ofte?

Bor selv i Hallingdal, så har dårlig med AD forhandlere her oppe. Hat dog forhørt meg litt ADer i Bergen og Oslo, men virker som de holder seg til veil.priser. Har du noen forhandlere du har positive erfaringer med (gjerne i Buskerud)?

Vestlia

Siden det er en mekanisk klokke vil den gå noe mer upresist enn en på batteri (Quartz), men sånn er det bare ;) Intet problem for min del i alle fall. Klokken har jo et godt urverk i ETA 2892-A2, og dette kan justeres ganske så nøyaktig etter innkjøringsprrioden :) Tenktedu evt på hvor lenge klokken går uten at du bruker den er det noen og 40 timer, når den er fult trukket ved bruk eller manuell opptrekking..

Har dessverre ikke erfaring med noen forhandlere i Buskerud, men du vil nok få bedre pris ved oppmøte og forhandling i butikken, enn via mail eller telefon kontakt :)

Jeg har haft 2 af disse klokker....

Tenerife2010208.jpg

Victorinox064.jpg

Victorinox073.jpg

11caa7c4.jpg

da69ebb9.jpg

diver

Jeg kjøpte denne i rødt av maghas9,er kjempe fornøyd med klokken.Har nå brukt den på fisketur i 1uke.Ingen merker etter relativt tøff bruk hele uken.Skulle gjerne vist bilde av stor fangsten men glemte makrolinsen;)
Klokken holder tiden godt,har også god og langvarig lume.Vil vel tro at den sorte er lettere og selge videre.Selv om den er langt ifra like tøff!

diver

Jeg kjøpte denne i rødt av maghas9,er kjempe fornøyd med klokken.Har nå brukt den på fisketur i 1uke.Ingen merker etter relativt tøff bruk hele uken.Skulle gjerne vist bilde av stor fangsten men glemte makrolinsen;)
Klokken holder tiden godt,har også god og langvarig lume.Vil vel tro at den sorte er lettere og selge videre.Selv om den er langt ifra like tøff;)