Dine beste klokkebilder!

Har sett gjennom alle bildene så langt i denne tråden. Siden tittelen er "dine BESTE klokkebilder", så er det egentlig bare dine i den posten som er så gode at de er reklamekvalitet. :)

Oioi @Loevhagen, hva skal jeg si! Tusen takk, det betyr mye når det kommer fra deg! Motiverende :)

Redigert av en moderator:
Klokkeinteressen er som søt musikk. :)

10632076_586234494844423_979149474_n.jpg

Takker. :) Sofie hos Cheapestnatostraps leverer mye flott og til gode priser - og hun leverer kjapt rett i postkassa di.

OBS - NB

Mitt beste tips er å kjøpe ei lærreim og pusse den litt med sandpapir og hvis du gidder; legge litt bivoks på den etterpå. Sandpapir holder imidlertid. Da får du en "distressed / vintage reim".

OBS - NB

Supert, takk for svaret! Siden jeg har Speedy nå er det morsomt å prøve ut litt diverse remmer, og har stadig ingen av lær så da skal det definitivt prøves ut:)

Takker. :) Sofie hos Cheapestnatostraps leverer mye flott og til gode priser - og hun leverer kjapt rett i postkassa di.

OBS - NB

Mitt beste tips er å kjøpe ei lærreim og pusse den litt med sandpapir og hvis du gidder; legge litt bivoks på den etterpå. Sandpapir holder imidlertid. Da får du en "distressed / vintage reim".

OBS - NB

Billigere enn dette tror jeg det er vanskelig å finne.
Priser fra 62,5,-
Pakkepris på 5 stk. 196,-
Likes på face gir 15% rabatt. 20% på 5 pakken.

Dette bildet ble tatt med telefonen på vei til sykling. Ikke noe spesielt med bildet som sådan, men lyset får virkelig Seamasteren til å vise sin beste side og hvorfor denne er en evig keeper. Prisforskjellen på denne og en tilsvarende vintage sub i dag er nesten komisk. Jeg hadde i alle fall ingen problemer med å velge hvilken som skulle ut da en samtidig 5513 røk til.

Hamilton Pioneer på en gammel Amerika koffert. Syntes det passet :cool:

16256358987_b3be80cb3a_b.jpg

Redigert: