Dine beste klokkebilder!

Et der bilde av klokka er tatt på dagtid - og et som er tatt på natta. Kjapp justering av WB for snøen, så passer forsåvidt de to bildene sammen. Klokka skal være proporsjonalt større enn livet på et slikt bilde synes jeg. Leking er gøy. :)

10953032_1405952646366374_1330291712_n.jpg
Utruleg kult bilde!
Liker denne tråden.
Diverre for lite fotokompetanse til å bidra.

Keep em coming
 
@Loevhagen ; dine visuelle bidrag til Tidssonen er ene og alene grunnen til at jeg alltid kommer til å trakte etter andre ur. Da spesielt 14060!
 
Redigert av en moderator:
Et der bilde av klokka er tatt på dagtid - og et som er tatt på natta. Kjapp justering av WB for snøen, så passer forsåvidt de to bildene sammen. Klokka skal være proporsjonalt større enn livet på et slikt bilde synes jeg. Leking er gøy. :)

10953032_1405952646366374_1330291712_n.jpg

Usedvanlig kult og velkomponert bilde! Passer jo bare så ekstra godt med en Explorer. Dette kunne jeg hengt på veggen!
 
Et der bilde av klokka er tatt på dagtid - og et som er tatt på natta. Kjapp justering av WB for snøen, så passer forsåvidt de to bildene sammen. Klokka skal være proporsjonalt større enn livet på et slikt bilde synes jeg. Leking er gøy. :)

10953032_1405952646366374_1330291712_n.jpg

Jeg liker egentlig ikke at to bilder slåes sammen til ett på den måten du forklarer. Men her gjør jeg ett unntak. Vanvittig flott! :)
 
Det kommer seg, men fortsatt ikke helt stødig på å ta bilder av så små gjenstander :mad: Mye enklere med store biler!

IMG_0983_small_zpsi0pokfpu.png
 
Har sett gjennom alle bildene så langt i denne tråden. Siden tittelen er "dine BESTE klokkebilder", så er det egentlig bare dine i den posten som er så gode at de er reklamekvalitet. :)

Oioi @Loevhagen, hva skal jeg si! Tusen takk, det betyr mye når det kommer fra deg! Motiverende :)
 
Redigert av en moderator:
Takker. :) Sofie hos Cheapestnatostraps leverer mye flott og til gode priser - og hun leverer kjapt rett i postkassa di.

OBS - NB

Mitt beste tips er å kjøpe ei lærreim og pusse den litt med sandpapir og hvis du gidder; legge litt bivoks på den etterpå. Sandpapir holder imidlertid. Da får du en "distressed / vintage reim".

OBS - NB
 
Supert, takk for svaret! Siden jeg har Speedy nå er det morsomt å prøve ut litt diverse remmer, og har stadig ingen av lær så da skal det definitivt prøves ut:)
 
Takker. :) Sofie hos Cheapestnatostraps leverer mye flott og til gode priser - og hun leverer kjapt rett i postkassa di.

OBS - NB

Mitt beste tips er å kjøpe ei lærreim og pusse den litt med sandpapir og hvis du gidder; legge litt bivoks på den etterpå. Sandpapir holder imidlertid. Da får du en "distressed / vintage reim".

OBS - NB

Billigere enn dette tror jeg det er vanskelig å finne.
Priser fra 62,5,-
Pakkepris på 5 stk. 196,-
Likes på face gir 15% rabatt. 20% på 5 pakken.
 
Dette bildet ble tatt med telefonen på vei til sykling. Ikke noe spesielt med bildet som sådan, men lyset får virkelig Seamasteren til å vise sin beste side og hvorfor denne er en evig keeper. Prisforskjellen på denne og en tilsvarende vintage sub i dag er nesten komisk. Jeg hadde i alle fall ingen problemer med å velge hvilken som skulle ut da en samtidig 5513 røk til.