Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Alenestund. Det er godt å kunne trives i eget selskap
IMG_2559.jpeg

Fant i ettertid ut at en gård i området hadde et par strutser gående, hvorav den ene hadde rømt.

-Humre. Svigermorsan stod for noen år siden ved kjøkkenvinduet og kikket ut, da hun plutselig ropte på husbonden og ba ham kikke ut vinduet og fortelle hva han så; det var en påfugl som hadde rømt fra en besøksgård i nærheten, og da stod i meget atypiske omgivelser på Sunnmøre og optimistisk bruste med fjærene i håp om å få seg noe...

Tur med DC3-Dakota fra Sandefjord/Torp (ny dato)

Tidligere annonserte jeg en tur med Dakota Norway sin DC-3 fra Torp/Sandefjord. Denne turen ble dessverre avlyst, men jeg har booket en ny 20 september klokken 13:00, med mulighet for å fotografere bil/motorsykkel sammen med flyet.

Det står mer informasjon på motorsykkelklubben 'Old Bone Crew MC' sin side:
(https://www.oldbone.no/post/har-du-lyst-til-å-være-med-på-en-tur-med-veteranfly)

Dette kommer til å bli en flott opplevelse. Bli med på å lufte MC'n/bilen på tur ned til Sandefjord.

Dette er et "non profit" arrangement, og vi må være 17 stykker for at det går break even (balanse). Blir vi flere blir det is og kaffe!

(Jeg er avhengig av raskt svar! Send meg PM for eventuelle spørsmål!)

Når automasjonsingeniør-meg har skiftet sylinderforinger på traktoren og det fortsatt - etter en rolig prøvetur på et par timer - ikke er tegn til at noe har planer om å havarere...

Nå tror jeg at jeg stikker for å fikse fred i Midtøsten - er åpenbart godt i siget, nå.