Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Unngikk BF selv, teknisk sett. Kjøpte noe på en såkalt julekampanje:

Etter tre skuffende lydopplevelser fra ANC-hodetelefoner (Bose QC25, QC35 og B&W PX) innser jeg at slaget er tapt om å få i pose og sekk. Samme uke har hifiklubben trådløse B&W P7 til halv pris for å tømme lageret. Veldig godt med god lyd på farten igjen. :)

Bang Olufsen H9i oppfylte alle krav, men passet ikke ørene mine. Heldigvis passet de perfekt til hun jeg bor med.

Jeg fikk Sennheiser PXC550 til jul i fjor. Er ingen audiophile, men har vært veldig fornøyd. Touchkontrollen på siden er også veldig kjekt.
 
EE5FAE56-5E32-46A6-A9F0-64944DEAE2D9.jpeg
 
I dag har jeg blant annet hørt på In The Bleak Midwinter imens snøen har lavet ned. Terrenget har nå fått et kritthvitt teppe, og den hittil intetværende julefølelsen har så smått begynt å få oppdrift. En kortroman ble ferdiglest, og en ny er påbegynt. Dagens aeropress kaffi var forresten ekstra god.

 
Dagens fangst av juleansjos.
10 bokser med brislingfilet, og 11 bokser med hele brisling.
"Lages på tradisjonelt vis av årets brislingfangst; Først legges fisken på fat i lake krydret etter oppskrift fra 1911. Tretønnene lagres i en fjellhall, som gir en helt spesiell smak. "

photo_2018-12-07_13-31-33.jpg
 
Dagens fangst av juleansjos.
10 bokser med brislingfilet, og 11 bokser med hele brisling.
"Lages på tradisjonelt vis av årets brislingfangst; Først legges fisken på fat i lake krydret etter oppskrift fra 1911. Tretønnene lagres i en fjellhall, som gir en helt spesiell smak. "

Vis vedlegg 123638
Minner meg på den gamle vitsen: Hva er forskjellen på en boks med juleansjos og en Lada?
.
.
.
På juleansjosen er nissene utenpå boksen.....