Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition


Litt barnslig humor på en tung dag gjør livet bedre.
Det finske hopplaget har fylt trusen med kluter og diverse for å gjøre utstyret større slik at de kan hoppe med større dress. Treneren heter, hold deg fast, Kukkonen.
 
Takk skal du ha @Edzilla Jeg er så latterlig lettpåvirkelig. Fant ikke den samme, men denne får gjøre nytten.
390A03F7-0627-467E-A11A-5E453A2B425D.jpeg
 
  • Elsker
Reaksjoner: Edzilla
Osten ble godt mottatt av liten og stor, dvs litt mindre smak enn jeg foretrekker. Kanskje litt mye salt og lite ost? Nå skal det nevnes at jeg «lærte» meg å like ost under et litt lengre opphold i Lyon, så utvalget av tydeligere smaker var ganske utbredt :)

Edit: Nei, pokker. Den er smakløs. Mest fett og salt.
 
Redigert:
«Personal shopper» som fikser innkjøp av årets julegaver, mens jeg ligger på sofaen og kikker på TS og andre interessante klokke-sider.
 
  • Wow
Reaksjoner: Callahan
Amen! Fantastisk levert :D Nesten ikke til å holde ut på slutten... Nå er han i eksklusivt selskap. Det er de færreste som vinner mer enn 1 gang på PGA-touren! Kan vi håpe på topp 15 når verdensrankingen oppdateres i morgen?
Mener jeg leste at han ville bli 15 etter gårsdagen, som er helt utrolig.

Må også legge til Eurosport gjengen i denne tråden. Helt fantastiske kommentatorer og en fornøyelse å høre på gjennom kvelden. Nesebjørn!