Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Har hatt fokus på Rolex siste årene. Opplever nå forventning og glede med å lete etter den perfekte (for meg) 'rubber strapp' til den billige seikoen jeg har på vei inn. Herlig å kjenne på klokkeglede uavhengig av prisklasse :)
 
Sendte avgårde samboer og begge barna til Mallorca i går
En uke bare for meg selv uten babycaller og plikter..
Sitter på terrassen med en Nøgne Ø pale og en cigarill og er allment fornøyd med en dag da jeg bare har hentet seter til 911'en i Tønsberg og montert de på plass. Og kjørt en lang tur på svingete veier..
 
Konsert med Iron Maiden på onsdag!

Men!
Jeg har EN billett til Iron Maiden som er ledig. Telenor Arena.
Noen som ønsker å bli med?

8
 
  • Liker
Reaksjoner: EspenK
Sitter på fødestuen og venter på en sønn til å gjøre familien komplett! hvis bare noen kan forbarme seg over en stakkars sjel og se WTB'en min på en Panerai så er dagen også komplett;)

Gratulerer på forskudd!!
En stor begivenhet! Og endring i livet!
slikt må feires!

8
 
Sendte mail til Wolf1834, angående en defekt cuff holder til winderen min. De sendte en avgårde og det tok litt tid. Mottok den replacementdelen for et par uker siden, men de sendte to helt nye til for å kompensere for at det hadde tatt litt tid. Og alt dette uten kostnad i det hele tatt.

Slike ting gjør at man får bedre kundeforhold og bygger hvertfall min tillit til dem=)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Grendel
Denne i vinskapet
image.jpeg
 
Iron Maiden hadde en herlig konsert i går. I tradisjonen tro måtte jeg ha på den nye T-skjorten på jobben i dag.

I dag har jeg også forhåndsbestilt den nye CD-en til Edenbridge. Siden jeg er registrert fan (http://www.edenbridgefanclub.org) har jeg fått æren av å betale litt ekstra og få navnet mitt under "special tanks to" i coveret/booklet'en.

Det må jeg jo, selvfølgelig, også denne gangen!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Pondus72